Najnowsze oferty pracy

  • Mitarbeiter im Customer Care Center m/w/d

    SIGVARIS AG   Szwajcaria, St. Gallen    praca zdalna
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wir bieten derzeit eine einzigartige Gelegenheit: eine Position im Home Office mit einem Beschäftigungsgrad von 50 % bis 100 %. Es besteht auch die Möglichkeit, in einem Jobsharing-Modell zu arbeiten. Der Arbeitsbeginn ist so bald wie möglich vorgesehen. Von den Bewerbern wird erwartet, dass sie...
  • Agent service client m/f/d

    SIGVARIS AG   Szwajcaria, St. Gallen    praca zdalna
    specjalista (mid)  część etatu / pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Nous offrons actuellement une opportunité unique : une position en Home Office avec un taux d'activité de 50% à 100%. Il est également possible de travailler en partage de poste. Le début du travail est prévu dès que possible. Il est attendu des candidats qu'ils participent régulièrement à...
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa zlecenie  pełny etat   4 500 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    4 dni
    obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, doradzanie klientom w zakresie usług, które oferuje firma, dbanie o jakość obsługi klienta, bezpośredni kontakt z klientami w celu uzyskania opinii na temat świadczonych usług oraz rozwiązywania ewentualnych problemów, aktywna sprzedaż...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Concentrix   Katowice, Global Office Park    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   31,17 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej, zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Komunikacja z klientami poprzez telefon, e-mail, social media i live chat. Odpowiedzi na zapytania klientów. Rozwiązywanie problemów klientów. Wspieranie i współpraca z członkami zespołu. Nadzór...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań Lubisz rozmawiać przez telefon i dobrze czujesz się w obsłudze klienta? Możesz pochwalić się co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy związanej z obsługą klienta? Jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym? W pracy (i nie tylko) kierujesz się zasadami...
  • Konsultant w Centrum Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Praca.pl   Szwajcaria    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Opis stanowiska Samodzielne zarządzanie realizacją zamówień. Zapewnienie wsparcia dla klientów branży medycznej. Odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną i mailową. Obsługa zwrotów i reklamacji. Pomoc klientom w korzystaniu z portalu biznesowego.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Praca.pl   Szwajcaria    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa zamówień, realizowana zdalnie. Kompetentna pierwsza linia kontaktu dla klientów w branży medycznej, Zarządzanie zapytaniami klientów telefonicznie i mailowo. Obsługa zwrotów i reklamacji. Wsparcie klientów w portalu biznesowym.
  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z j. niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszym departamentem we Francji; przygotowywanie ofert sprzedażowych; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
  • Customer Support Advisor with Dutch

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Your responsibilities As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues. Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform. Listen carefully and...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Komunikacji

FORTUNA online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o.
Czechy, Praga
praca stacjonarna
2233 dni temu

Dołącz do naszego zespołu na stanowisko
SPECJALISTY DS. KOMUNIKACJI

Praca dla entuzjastów sportu!
Miejsce pracy:

Praga
Jeśli jesteś osobą:
  • mającą doświadczenie w marketingu lub sprzedaży (min. 1 rok, doświadczenie ze studiów jest również mile widziane),
  • bardzo dobrze znającą język angielski;
  • mającą mocne umiejętności sprzedaży i umiejętności komunikacji;
  • zorientowaną na cel i nastawioną na rozwój;
  • proaktywną w rozwiązywaniu problemów;
  • posiadającą umiejętności analityczne;
  • empatyczną i asertywną;
  • lojalną, zorientowaną na klienta, chętną do nauki (quick learner);
  • interesującą się sportem (zapalonym fanem sportu).
Mamy dla Ciebie pracę, która głownie polega na:
  • kontaktowaniu się z nowymi i obecnymi klientami za pośrednictwem telefonu, czatu online i wszystkiego, o czym możesz pomyśleć, by pomóc klientom w wykonaniu kluczowych transakcji;
  • aktywnym i regularnym kontakcie z różnymi segmentami klientów, aby zwiększyć wydajność firmy;
  • mobilizacji klientów, którzy są już zarejestrowani, ale nigdy nie dokonali wpłaty na konto, ani nie obstawili żadnego zakładu;
  • pomocy klientom w spełnieniu wymagań rejestracyjnych;
  • nawiązywaniu kontaktów z dotychczasowymi klientami, aby poprawić ich doświadczenia, sprzedawać im nowe oferty, mobilizować ich do pozostania z nami i ułatwiać ich reaktywację w systemie;
  • zwiększeniu satysfakcji i lojalności klientów dzięki wyjątkowej obsłudze;
  • ścisłej współpracy z naszym zespołem CRM, aby promować właściwe promocje w odpowiednim czasie;
  • zbieraniu danych Business Intelligence i opinii klientów, proponowanie nowych promocji.
Oferujemy:
  • przyjazne środowisko pracy pełne sportowych maniaków :)
  • możliwość realnego oddziaływania w swoim polu działania;
  • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o zasięgu międzynarodowym;
  • pracę w dynamicznym i różnorodnym środowisku;
  • relax room w pracy (możesz cieszyć się piłkarzykami, rzutkami i bilardem ze swoimi kolegami);
  • wygodne biuro w centrum Pragi (w pobliżu Florenc i Masarykovo nádraží), w imponującym i bardzo dobrze wyposażonym budynku – Florentinum;
  • pakiet świadczeń firmowych obejmujący 5 tygodni urlopu, dotowaną kartę MultiSport;
  • profesjonalne szkolenia, różne imprezy firmowe, kupony na posiłki, filiżankę dobrej kawy w dowolnym momencie, firmowe śniadania itp.
 

Podobne oferty

  • Mitarbeiter im Customer Care Center m/w/d

    SIGVARIS AG   Szwajcaria, St. Gallen    praca zdalna
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wir bieten derzeit eine einzigartige Gelegenheit: eine Position im Home Office mit einem Beschäftigungsgrad von 50 % bis 100 %. Es besteht auch die Möglichkeit, in einem Jobsharing-Modell zu arbeiten. Der Arbeitsbeginn ist so bald wie möglich vorgesehen. Von den Bewerbern wird erwartet, dass sie...
  • Agent service client m/f/d

    SIGVARIS AG   Szwajcaria, St. Gallen    praca zdalna
    specjalista (mid)  część etatu / pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Nous offrons actuellement une opportunité unique : une position en Home Office avec un taux d'activité de 50% à 100%. Il est également possible de travailler en partage de poste. Le début du travail est prévu dès que possible. Il est attendu des candidats qu'ils participent régulièrement à...
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa zlecenie  pełny etat   4 500 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    4 dni
    obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, doradzanie klientom w zakresie usług, które oferuje firma, dbanie o jakość obsługi klienta, bezpośredni kontakt z klientami w celu uzyskania opinii na temat świadczonych usług oraz rozwiązywania ewentualnych problemów, aktywna sprzedaż...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Concentrix   Katowice, Global Office Park    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   31,17 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej, zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Komunikacja z klientami poprzez telefon, e-mail, social media i live chat. Odpowiedzi na zapytania klientów. Rozwiązywanie problemów klientów. Wspieranie i współpraca z członkami zespołu. Nadzór...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań Lubisz rozmawiać przez telefon i dobrze czujesz się w obsłudze klienta? Możesz pochwalić się co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy związanej z obsługą klienta? Jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym? W pracy (i nie tylko) kierujesz się zasadami...
  • Konsultant w Centrum Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Praca.pl   Szwajcaria    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Opis stanowiska Samodzielne zarządzanie realizacją zamówień. Zapewnienie wsparcia dla klientów branży medycznej. Odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną i mailową. Obsługa zwrotów i reklamacji. Pomoc klientom w korzystaniu z portalu biznesowego.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Praca.pl   Szwajcaria    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa zamówień, realizowana zdalnie. Kompetentna pierwsza linia kontaktu dla klientów w branży medycznej, Zarządzanie zapytaniami klientów telefonicznie i mailowo. Obsługa zwrotów i reklamacji. Wsparcie klientów w portalu biznesowym.
  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z j. niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszym departamentem we Francji; przygotowywanie ofert sprzedażowych; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
  • Customer Support Advisor with Dutch

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Your responsibilities As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues. Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform. Listen carefully and...