Colorland.Team to grupa firm i marek, które działają w obszarze druku cyfrowego, fotografii, poligrafii i nowoczesnego introligatorstwa. Każdego dnia dostarczamy naszym klientom na całym świecie to, co najważniejsze - uchwycone wspomnienia i utrwalone emocje.
Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialną za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną marki pracodawcy, w tym także za tworzenie contentu i prowadzenie naszych Social Mediów.
- samodzielne prowadzenie komunikacji w wewnętrznych kanałach firmowych (Intranet, komunikatory, mailingi, tablice)
- tworzenie contentu do kanałów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznych
- współtworzenie strategii komunikacji dla marki pracodawcy
- tworzenie materiałów wizerunkowych (współpraca z grafikami, fotografami, filmowcami, programistami itp.)
- prowadzenie strony www oraz Social Mediów (FB, LinkedIn, Youtube)
- wsparcie w organizowaniu eventów wewnętrznych i zewnętrznych (m.in. targi pracy, spotkania na uczelniach, wydarzenia wewnątrzfirmowe, eventy integracyjne, dni otwarte itp.)
- posiada łatwość i lekkość pisania angażujących i trafnych treści (prosimy o dołączenie do CV próbek różnego rodzaju tekstów lub kreacji)
- ma wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu kanałów Social Media (FB, LinkedIn), w tym także płatnych działań rekrutacyjny w kanałach SM
- samodzielnie prowadziła proces komunikacji wewnątrz organizacji oraz komunikacji kryzysowej
- jest kreatywna, pomysłowa, otwarta
- w codziennej pracy wychodzi z inicjatywą,
- jest skuteczna i efektywna
- dajemy możliwość udziału w wielu różnorodnych i ciekawych projektach (EB-owych, HR-owych, PR-owych)
- będziesz mieć wpływ na to co dzieje się w organizacji
- nasza praca opiera się na pracy z ludźmi i dla ludzi
- będziesz mieć możliwość rozwoju, o ile tylko będziesz tego chciał(a)
- posiadamy zaplecze zespołów grafików i foto video, jak również możliwość wydruków materiałów marketingowych w firmie
- mamy elastyczne godzin pracy
- na pewno każdy dzień będzie inny
- pracujemy stacjonarnie w Zaczerniu, k. Rzeszowa (Colorland), w pobliżu autostrady A4
Poznaj
MPP Sp. z o.o.
Kluczem do sukcesu są Ludzie. Ludzie z pasją. Powstaliśmy z pasji do fotografii i wiary w to, że zdjęcia mają w sobie ogromną wartość emocjonalną. Od samego początku wiedzieliśmy, że chcemy utrwalać historie i wspomnienia ludzi na papierze poprzez druk. Pierwsze linie produktowe fotoksiążek i fotoalbumów zachwyciły naszych klientów. To dało nam jeszcze większą motywację do rozwoju w obszarach produktów, rynków i technologii. Jedno nie uległo tylko zmianie — zawsze chcieliśmy być blisko naszych klientów — słyszeć ich głos, rozumieć ich potrzeby i inspirować się ich pasjami.Jesteśmy przekonani, że nasze wysokiej jakości produkty mają w sobie zdolność oddziaływania na ludzi. Z jednej strony pozwalamy klientom tworzyć własne historie, budować tożsamość, utrwalać ważne chwile. Z drugiej dajemy im możliwość wpływania na otoczenie i innych ludzi poprzez umiejętność wywoływania i dzielenia się dobrymi emocjami.Po ponad dwóch dekadach istnienia jesteśmy jedną z największych drukarni cyfrowych w Europie, a także liderem na rynku personalizowanych fotoproduktów. Działamy na styku trzech branż: fotografii, poligrafii i nowoczesnego introligatorstwa.Dysponujemy jednym z najnowocześniejszych parków maszyn drukarskich i introligatorskich na świecie. Udostępniamy naszym klientom jeden z najlepszych kreatorów do projektowania fotoproduktów. Korzystamy też z dedykowanych systemów IT do zintegrowanego zarządzania produkcją i sprzedażą.Nasze serce bije w Zaczerniu koła Rzeszowa i to właśnie z tego miejsca wysyłamy produkty do klientów prawie na całym świecie. MPP Memory Papier Print to zespół kilkunastu marek, w tym między innymi: Colorland, nPhoto, Decor Mint, Artibo, czy Presejo, a co za tym idzie także e-commerce, działających na podstawie wielokanałowej strategii sprzedaży.Naszą firmę tworzą ludzie, którzy inspirują się nawzajem. Realizując ciekawe i ambitne przedsięwzięcia, rośniemy jako organizacja, a nasi pracownicy mogą stale podnosić swoje kompetencje. Wymieniając się doświadczeniami, pasjami i analizując nasze działania, możemy wzajemnie się uczyć i tworzyć wartościowe rozwiązania dla naszych klientów.