Colorland.Team to grupa firm i marek, które działają w obszarze druku cyfrowego, fotografii, poligrafii i nowoczesnego introligatorstwa. Każdego dnia dostarczamy naszym klientom na całym świecie to, co najważniejsze - uchwycone wspomnienia i utrwalone emocje.
Do tej pory koncentrowaliśmy się głównie na działaniach marketingowych związanych z brandami sprzedażowymi. Kilka miesięcy temu podjęliśmy decyzję o konieczności realizacji ważnych celów strategicznych dotyczących marki pracodawcy. Jeśli jesteś ekspertem w zakresie Employer Brandingu, doceniającym pracę projektową i chcesz z nami kreować wizerunek marki pracodawcy, zapraszamy do aplikowania.
- stworzenie strategii wizerunkowej i tożsamościowej marki pracodawcy oraz skuteczna realizacja tej strategii
- poprowadzenie projektu rebrandingowego marki pracodawcy skierowanego zarówno do wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz
- projektowanie i koordynacja działań w zakresie budowania EVP (Employee Value Proposition)
- uczestnictwo w projektach związanych z budowaniem kultury organizacyjnej
- tworzenie i realizacja strategii komunikacji zewnętrznej (w tym między innymi prowadzenie oraz moderowanie kanałów społecznościowych dla marki pracodawcy)
- samodzielne zarządzanie stroną www (marka pracodawcy)
- aktywne uczestnictwo w procesie budowania komunikacji wewnętrznej oraz Employee Experience
- samodzielne tworzenie i realizacja kampanii PR, EB dla marki pracodawcy samodzielne tworzenie angażujących tekstów (social media, strona www, artykuły, notki prasowe, wywiady itp.)
- inicjowanie i koordynowanie działań związanych z tworzeniem materiałów wizerunkowych, w tym ścisła współpraca z grafikami, fotografami, filmowcami, programistami itp.
- inicjowanie, a następnie angażowanie pracowników w aktywności budujące naszą zespołową tożsamość opartą na kluczowych wartościach organizacji - pasja, współpraca, emocje-piękno, rozwój
- współorganizacja eventów wewnętrznych i zewnętrznych (m.in. targi pracy, konferencje, wywiady, tematyczne wydarzenia wewnątrzfirmowe, dni otwarte itp.)
- współpraca z instytucjami, uczelniami, szkołami oraz firmami zewnętrznymi w zakresie Employer Brandingu
- aktywne kreowanie współpracy z mediami
- min. 3 letnie doświadczenie w obszarze Employer Brandingu
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów EB, PR, marketingowych lub eventowych
- doświadczenie w marketingu rekrutacyjnym
- doskonała znajomość narzędzi i kanałów social media (m.in. FB, LinkedIn, IG, YT)
- znajomość zasad i umiejętność samodzielnego tworzenia angażujących tekstów PR-owych oraz Employer Brandingowych
- znajomość narzędzi do analityki internetowej i social mediowej: Google Analytics, FB Ads, itp.
- doskonała znajomość rynku mediowego z kategorii Employer Brandingu, dodatkowym atutem będzie rozbudowana własna sieć kontaktów
- mile widziane doświadczenie w przeprowadzaniu badań ilościowych i jakościowych
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu “małych” warsztatów inspiracyjnych, kreatywnych, sesji facylitacyjnych
- pracę w organizacji, która świadomie i z pełną odpowiedzialnością chce realizować ambitne i angażujące projekty EB
- odpowiedzialność i samodzielność w kreowaniu wizji pracodawcy nie tylko na rynku lokalnym
- możliwość realizowania własnych autorskich pomysłów
- dostęp do wiedzy i ekspertów z obszarów m.in. digital marketingu
- możliwość dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem, ale także czerpania od innych
- pracę z celami oraz projektami w organizacji przekonanej o ważności kultury organizacyjnej i wartości
- gwarancję stałego rozwoju
- stałą współpracę w oparciu o umowę o pracę, elastyczne godziny pracy itd. (o tym w szczegółach już na spotkaniu)
Proces rekrutacji jest kilkuetapowy. Pierwsza rozmowa rekrutacyjna odbędzie się zdalnie. Chcemy także sprawdzić w praktyce wybrane kompetencje poprzez wykonanie krótkich zadań. Jeśli posiadasz w swoim portfolio własne artykuły, notki prasowe, wywiady, projekty postów oraz kampanii EB w mediach społecznościowych lub efekty prowadzonych projektów EB, z ogromną przyjemnością zapoznamy się z nimi.
Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Poznaj
MPP Sp. z o.o.
Kluczem do sukcesu są Ludzie … Ludzie z pasjąPowstaliśmy z pasji do fotografii i wiary w to, że zdjęcia mają w sobie ogromną wartość emocjonalną. Od samego początku wiedzieliśmy, że chcemy utrwalać historie i wspomnienia ludzi na papierze poprzez druk. Pierwsze linie produktowe fotoksiążek i fotoalbumów zachwyciły naszych klientów. To dało nam jeszcze większą motywację do rozwoju w obszarach produktów, rynków i technologii. Jedno nie uległo tylko zmianie — zawsze chcieliśmy być blisko naszych klientów — słyszeć ich głos, rozumieć ich potrzeby i inspirować się ich pasjami.Jesteśmy przekonani, że nasze wysokiej jakości produkty mają w sobie zdolność oddziaływania na ludzi. Z jednej strony pozwalamy klientom tworzyć własne historie, budować tożsamość, utrwalać ważne chwile. Z drugiej dajemy im możliwość wpływania na otoczenie i innych ludzi poprzez umiejętność wywoływania i dzielenia się dobrymi emocjami.Po ponad dwóch dekadach istnienia jesteśmy jedną z największych drukarni cyfrowych w Europie, a także liderem na rynku personalizowanych fotoproduktów. Działamy na styku trzech branż: fotografii, poligrafii i nowoczesnego introligatorstwa. Dysponujemy jednym z najnowocześniejszych parków maszyn drukarskich i introligatorskich na świecie. Udostępniamy naszym klientom jeden z najlepszych kreatorów do projektowania fotoproduktów. Korzystamy też z dedykowanych systemów IT do zintegrowanego zarządzania produkcją i sprzedażą.Nasze serce bije w Zaczerniu koła Rzeszowa i to właśnie z tego miejsca wysyłamy produkty do klientów prawie na całym świecie. MPP Memory Papier Print to zespół kilkunastu marek, w tym między innymi: Colorland, nPhoto, Decor Mint, Artibo, czy Presejo, a co za tym idzie także e-commerce, działających na podstawie wielokanałowej strategii sprzedaży.Naszą firmę tworzą ludzie, którzy inspirują się nawzajem. Realizując ciekawe i ambitne przedsięwzięcia, rośniemy jako organizacja, a nasi pracownicy mogą stale podnosić swoje kompetencje. Wymieniając się doświadczeniami, pasjami i analizując nasze działania, możemy wzajemnie się uczyć i tworzyć wartościowe rozwiązania dla naszych klientów.