Praca.pl Praca Marketing / Reklama / PR
Specjalista ds. employer brandingu

Praca Specjalista ds. employer brandingu

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Social Media Manager

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: realizacja strategii marketingowej marki i produktów, zarządzanie bieżącymi zadaniami medialnymi, prowadzenie działań w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Google, analiza kampanii, analiza rynku oraz trendów, tworzenie treści do mediów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF; Analiza możliwości zaangażowania UNICEF Polska w panelach dyskusyjnych, warsztatach lub jako prelegent na konferencjach; Prowadzenie...
  • Specjalista ds. Social Media (Social Media Specialist)

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: współtworzenie i realizacja Strategii Komunikacyjnej marki i produktów, zarządzanie bieżącymi zadaniami medialnymi i tworzenie planów zadań, planowanie i prowadzenie działań w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, kreowanie, monitorowanie i...
  • Junior Brand Manager

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / menedżer  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    MIEJSCE PRACY: BUCZKOWICE, KOŁO BIELSKA-BIAŁEJ Zakres działań: Kompleksowe wdrażanie strategii marketingowej marki w zakresie szeroko pojętych aktywności (media tradycyjne, social media, sponsoring, eventy, targi itp.). Kontroling dostaw oraz bieżąca praca w zakresie logistyki importowanych...