Główne odpowiedzialności:
- prowadzenie spraw pracowników wynikających ze stosunku pracy
- prowadzenie spraw związanych z ewidencją czasu pracy
- realizacja zadań wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych
- prowadzenie spraw związanych z PFRON i medycyną pracy
- kompleksowe prowadzenie spraw wynikających ze stosunku pracy pracowników, w szczególności: prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- kompleksowe prowadzenie spraw związanych z ewidencją i rozliczaniem czasu pracy,
- wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym,
- kontrolowanie czasu pracy pracowników poszczególnych komórek organizacyjnych,
- przygotowywanie dokumentów związanych z bieżącym funkcjonowaniem Działu Kadr i Płac,
- kompletna realizacja zadań związanych z PFRON, min. przygotowywanie miesięcznych danych dotyczących zatrudnienia pracowników, w tym niepełnosprawnych, terminowe sporządzanie deklaracji, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- realizacja zadań związanych z medycyną pracy, tj. wybór podmiotu, realizacja umowy, monitorowanie;
- opracowywanie projektów wewnętrznych procedur, regulaminów i zarządzeń z zakresu kadr, w oparciu o aktualne przepisy oraz w związku z ich nowelizacją,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa Kodeks pracy oraz akty wykonawcze, ustawa o pracownikach samorządowych oraz akty wykonawcze, ustawa o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy, ustawa o ochronie danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) i akty towarzyszące.
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie minimum średnie,
- staż pracy: minimum 3 letni przy średnim wykształceniu,
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu kadr.
- wykształcenie wyższe z zakresu administracji, prawa, zarządzania zasobami ludzkimi,
- ukończone kursy zawodowe z zakresu kadr i płac,
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- znajomość przepisów prawa związanych ze stanowiskiem,
- znajomość obsługi programu Symfonia (moduł: kadry i płace),
- biegła obsługa programów biurowych (arkusze kalkulacyjne, edytory tekstów),
- komunikatywność, samodzielność, sumienność, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski,
- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie kompletu wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w treści ogłoszenia:
- za pomocą przycisku aplikacyjnego;
- osobiście w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Ogłoszenie nr 2023.111.12” do Sekretariatu Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA przy ul. Rozbrat 26 (pok. 209);
- listownie na adres Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa).
Uwaga: Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia 24.07.2023 r.
Oferty niekompletne lub niespełniające wymagań niezbędnych bądź dostarczone po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane
- pierwszy etap - ocena formalna złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań niezbędnych,
- drugi etap - test wiedzy dot. tematyki wynikającej z zakresu zadań oraz przepisów prawa związanych ze stanowiskiem,
- trzeci etap-rozmowa kwalifikacyjna.
ZASADY I SPOSÓB PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
PRZEZ STOŁECZNE CENTRUM SPORTU AKTYWNA WARSZAWA
W ZWIĄZKU Z PROWADZONYMI NABORAMI NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE,
W TYM KIEROWNICZE STANOWISKA URZĘDNICZE
Udział w naborze (złożenie dokumentów) oznacza zapoznanie się z poniższymi zasadami przetwarzania danych osobowych.