VIGO to firma medyczna będąca częścią światowego lidera w branży ortopedycznej firmy Ottobock zajmująca się projektowaniem i wykonywaniem indywidualnego zaopatrzenia ortopedycznego. Środowisko medyczne oraz pacjenci każdego dnia korzystają z oferowanych przez nas rozwiązań, doceniając zaangażowanie i pasję oraz wykorzystanie nowoczesnej technologii w ułatwianiu codziennego życia osobom niepełnosprawnym. Wyróżnia nas nie tylko wiedza i wieloletnie doświadczenie, ale przede wszystkim zespól zdolnych i ambitnych profesjonalistów.
- prowadzenie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy
- rozliczanie wynagrodzeń - przygotowywanie list płac oraz kontrola poprawności ich naliczenia
- sporządzenie i weryfikowanie dokumentacji podatkowej i ubezpieczeniowej
- pracowników i zleceniobiorców (obsługa programu Płatnik)
- wsparcie i inicjowanie projektów z obszaru miękkiego HR
- przygotowywanie raportów i analiz dla Zarządu
- obsługa spraw związanych z funkcjonowaniem pracowników w firmie (obsługa klienta wewnętrznego)
- bardzo dobra znajomość zagadnień kadrowo-płacowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- praktyczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomość MS Office (głównie Excel)
- bardzo dobre zdolności interpersonalne i organizacyjne
- umiejętność analitycznego myślenia
- duża samodzielność w działaniu
- rzetelność i sumienność w wykonywaniu obowiązków
- zainteresowanie tematyką zagadnień z obszaru miękkiego HR
- znajomość oprogramowania Gratyfikant i/lub Optima będzie dodatkowym atutem
- możliwość rozwoju zawodowego w obszarze HR w międzynarodowej firmie będącej liderem na rynku i dynamicznie rozwijającej się na rynku polskim
- duży poziom samodzielności i poczucie wpływu
- Pracę w dobrej atmosferze w firmie z tradycjami
- Stabilne warunki zatrudnienia, praca od poniedziałku do piątku
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji wraz z dodatkowymi benefitami (opieka medyczna, karty sportowe, ZFŚS)