Ogłoszenie numer: 1337755, z dnia 2016-10-19
PFLEGEHILFE SCHWEIZ
PFLEGEHILFE SCHWEIZ jest agencją pośrednictwa pracy dla osób chętnych do podjęcia pracy na Szwajcarii. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osób do pracy na stanowisko:
Specjalista ds. kadrowo-płacowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 1/10/2016/P
Opis stanowiska
Jeżeli znasz język niemiecki i lubisz wyzwania ta oferta skierowana jest do Ciebie!
Nasza firma posiada stabilną pozycję rynkową, szybko się rozwija w związku z czym chcemy rozbudowywać nasze struktury.
Zakres obowiązków:
- wsparcie liderów i koordynatorów w zarządzaniu zasobami ludzkimi;
- prowadzenie akt osobowych;
- bieżąca rekrutacja nowego personelu, kontakt z potencjalnymi kandydatami, organizacja rozmów kwalifikacyjnych;
- zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę i umów zlecenie;
- naliczanie płac w/w umów;
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;
- zgłaszanie do ubezpieczeń i wyrejestrowywanie;
- sporządzanie rozliczeń rocznych;
- poprawne naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, urlopów itp.;
- wypłaty wynagrodzeń;
- rozliczanie delegacji i innych kosztów z tym związanych;
- ewidencja i monitorowanie zwolnień lekarskich, urlopów pracowników;
- rozliczanie pracy w godzinach nadliczbowych;
- monitorowanie przepisów pod względem ochrony danych osobowych, prowadzenie dokumentacji oraz wewnętrznych szkoleń w tym zakresie;
- wystawianie zaświadczeń, świadectw pracy, itp.;
- wysyłanie pracownikow na badania wstępne, okresowe oraz ich aktualizacja;
- nadzorowanie prawidłowego przebiegu realizacji kontraktu;
- poprawne wprowadzanie danych do bazy danych;
- raportowanie wykonanej pracy przełożonemu poprzez bieżące uzupełnianie raportów, rownież w rozmowie bezpośredniej;
- sporządzanie deklaracjI;
- bieżący kontakt z GUS, ZUS, US i PiP;
Wymagania
- doświadczenie na podobnym stanowisku przynajmniej 2 lata
- znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- wykształcenie wyższe kierunkowe
- znajomość procesów kadrowo-płacowych
- wiedza teoretyczna i praktyczna w zakresie technik zarządzania zasobami ludzkimi, znajomość prawa pracy, przepisów prawnych i podatkowych oraz zasad wynagrodzeń
- umiejętności organizacyjne
- doskonałe umiejętności interpersonalne
- bardzo dobra znajomość MS Office
- obsługa programów kadrowo-płacowych
- umiejętność obsługi podstawowych urządzeń biurowych
- cenimy zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność
- cenimy dbałość o szczegóły, uczciwość i lojalność
- miłe usposobienie i dynamizm w działaniu
Oferujemy
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na 3 miesięczny okres próbny, z możliwością stałego zatrudnienia po tym czasie
- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku
- możliwość doskonalenia języków obcych
- zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji
- pracę w zgranym, dynamicznym i młodym zespole
- możliwość rozwoju osobistego
- miłą i przyjazną atmosferę m.in. imprezy integracyjne, wspólne celebrowanie sukcesów firmy
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00
- w naszym biurze na pracowników czeka zawsze świeża kawa :)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.