Ogłoszenie numer: 3221372, z dnia 2020-03-09
Dyrektor Stołecznego Centrum Sportu
AKTYWNA WARSZAWA
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Stołecznym Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
ul. Rozbrat 26, Warszawa
specjalista ds. kadrowo-płacowych
Dział Kadr i Płac
Ogłoszenie nr 2020.111.6
Termin składania dokumentów: 15-03-2020
Specjalista ds. kadrowo-płacowych - Dział Kadr i Płac
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 2020.111.6
Opis stanowiska
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- prowadzenie spraw wynikających ze stosunku pracy pracowników,
- prawidłowa i terminowa realizacja zadań służbowych,
- prowadzenie spraw związanych z naborami i rekrutacją,
- prowadzenie spraw związanych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych (m.in. służba przygotowawcza, oceny okresowe),
Charakterystyka pracy:
- kompleksowe prowadzenie spraw wynikających ze stosunku pracy pracowników, w szczególności: prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, zmianami i ustaniem stosunku pracy, w tym zaświadczeń o zatrudnieniu, weryfikacja dokumentów mających wpływ na wysokość świadczeń wynikających ze stosunku pracy, prowadzenie spraw związanych z ewidencją czasu pracy,
- wprowadzanie i aktualizacja danych w komputerowym systemie kadrowym,
- prowadzenie spraw związanych z naborami i zatrudnianiem nowych pracowników,
- prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji pracowników,
- prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
- kontrolowanie czasu pracy pracowników poszczególnych komórek organizacyjnych,
- przygotowywanie dokumentów związanych z bieżącym funkcjonowaniem Działu Kadr i Płac (odpowiedzi na zapytania i wnioski mieszkańców i instytucji, prowadzenie korespondencji z innymi podmiotami,
- przygotowywanie sprawozdań i analiz związanych z funkcjonowaniem Działu Kadr i Płac (m.in. GUS, PFRON),
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: Ustawa o pracownikach samorządowych oraz akty wykonawcze, Ustawa o finansach publicznych oraz akty wykonawcze, Ustawa o zamówieniach publicznych oraz akty wykonawcze, Ustawa Kodeks pracy oraz akty wykonawcze, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o dostępie do informacji publicznej, Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, Ustawa o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej, Ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy, Ustawa o ochronie danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO").
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca na pełny etat, w podstawowym systemie czasu pracy, wykonywanie prac biurowych, obsługiwanie podstawowych urządzeń biurowych.
Wymagania
Wymagania niezbędne
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie minimum średnie,
- staż pracy: minimum 4 letni przy wyższym wykształceniu lub minimum 5 letni przy średnim wykształceniu.
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie (w tym ukończone kursy zawodowe) z zakresu prawa, rachunkowości, zarządzania zasobami ludzkimi, kadr i płac,
- doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego ,
- biegła obsługa programów biurowych (edytory tekstów, arkusze kalkulacyjne, programy do tworzenia prezentacji multimedialnych,
- obsługa programu Symfonia (moduł kadry i płace),
- sumienność, dokładność, samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętności komunikacyjne.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski,
- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- własnoręcznie podpisane oświadczenia: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.