- Sporządzanie umów, aneksów oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem
oraz rozwiązaniem stosunku pracy; - Prowadzenie teczek pracowniczych oraz wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego;
- Wsparcie pracowników oraz ich przełożonych w obszarze zagadnień dotyczących prawa pracy;
- Administracja dokumentami, udzielanie informacji dotyczących ZFŚS i benefitów funkcjonujących w firmie oraz rejestracja uczestników przystępujących i występujących
z benefitów; - Kompletacja dokumentów oraz egzekwowanie uzupełniania w systemach informacji niezbędnych do naliczeń wynagrodzeń pracowników (ewidencja czasu pracy, nieobecności, zwolnienia);
- Przygotowywanie skierowań na badania medycyny pracy (wstępne, okresowe, kontrolne).
- Minimum 2-letniego doświadczenia w obszarze administracji personalnej i obsłudze kadrowej pracowników;
- Znajomości obowiązujących przepisów dotyczących prawa pracy;
- Znajomości przepisów dot. zatrudniania cudzoziemców spoza krajów Unii Europejskiej – mile widziana;
- Dobrej znajomość języka angielskiego;
- Znajomości programu kadrowo-płacowego Symfonia – mile widziana;
- Bardzo dobrej organizacji pracy, skrupulatności;
- Zorientowania na osiąganie wyznaczonych celów;
- Zaangażowania i samodzielności w działaniu;
- Komunikatywności i pro-klienckiego podejścia do pracowników.
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełen etat;
- Usystematyzowany proces onboardingu;
- Pracę hybrydową po okresie wdrożenia;
- Dostęp do bezpłatnego pakietu medycznego;
- Możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie;
- Dofinansowanie do pakietu sportowego Multisport;
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz ich dzieci;
- Dodatkowe premie za polecenie pracowników do pracy oraz inne dodatkowe benefity związane z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych, m.in. pożyczki na preferencyjnych warunkach, bony świąteczne;
- Brak dress code’u;
- Parking dla pracowników.
- Dofinansowania zajęć sportowych
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Dofinansowanie do szkoleń i kursów
- Grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
- Owocowe czwartki
- Preferencyjne pożyczki
- Brak dress code'u
- Kawa / herbara
- Parking dla pracowników
- Bony na święta
- Dofinansowanie do wypoczynku Twoijego i dzieci
- Program rekomendacji pracowników
Poznaj
Logwin Poland
Dlaczego warto?
Logwin to połączenie wieloletniego doświadczenia z nowoczesną technologią. którą codziennie dostarczamy naszym klientom. Dzięki globalnemu „know how” obsługę logistyczną realizujemy na najwyższym możliwym poziomie. Charakteryzuje nas ciągłe doskonalenie umiejętności, wypracowana latami precyzja w działaniu, zaangażowanie w każdy projekt oraz bycie zawsze blisko klienta. To właśnie dzięki tym atrybutom zdobyliśmy zaufanie największych marek.
Specjalizujemy się w kompleksowych rozwiązaniach logistycznych dla naszych klientów. Usługi realizujemy w ramach dwóch głównych segmentów działalności: logistyki kontraktowej oraz spedycji. Do tworzenia rozwiązań logistycznych podchodzimy modułowo, dzięki czemu optymalnie dopasowujemy gotowe rozwiązania do indywidualnych potrzeb klienta. Posiadamy usługi dedykowane e-commerce, retail oraz b2b.
Proces rekrutacji
- Krok Przeszukanie bazy CV
- Krok Publikacja ogłoszenia i zbieranie CV
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Spotkanie z kierownikiem obszaru
- Krok Informacja zwrotna
Opinie o pracodawcy
-
Anna Orsłowska
Operations Manager WDP
W Logwin lubię ludzi. Wspierają i dają poczucie bezpieczeństwa i to jest dla mnie bardzo ważne. Razem jesteśmy w stanie sprostać każdemu wyzwaniu!
-
Daniel Ałdaś
Magazynier
Pracę w Logwin polecam każdemu, kto szuka elastycznych godzin pracy i nie lubi monotonii, ponieważ każdy dzień tutaj różni się od innych. Atmosfera jest przyjazna, dużo się śmiejemy i sobie pomagamy, a co najważniejsze szanujemy się nawzajem.