Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Chorzów
Zadania:
- Prowadzenie procesów rekrutacji;
- Prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z aktualnym stanem prawnym (zakładanie, aktualizacja i archiwizowanie);
- Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników, monitorowanie urlopów oraz terminowe kierowanie pracowników na badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne) i nadzór nad ich realizacją;
- Przygotowywanie umów, aneksów i świadectw pracy;
- Udzielaniem pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
- Obsługa benefitów pozapłacowych;
- Obsługa PPK;
- Samodzielne naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie umów zleceń na podstawie aktualnych przepisów;
- Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej ZUS
- Prowadzenie dokumentacji płacowej oraz zasiłkowej;
- Sporządzanie raportów i zestawień kadrowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne;
- Sporządzanie zaświadczeń dla Pracowników;
- Rozliczanie delegacji.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, zasiłków oraz zasad opodatkowania świadczeń dla pracowników;
- Minimum 3 lata na samodzielnym stanowisku w obszarze kadr i płac;
- Dobra znajomość programu SAP, Płatnik;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel);
- Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Samodzielność w działaniu;
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność określania priorytetów.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracę;
- Bardzo dobre warunki i narzędzia pracy;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym i pomocnym zespole;
- Możliwość skorzystania z karty Multisport i prywatnej opieki medycznej;
- Możliwość dofinansowania do wypoczynku (wczasy pod gruszą).