Affidea to międzynarodowa marka, z placówkami w ponad 16 krajach Europy, obecna na rynku europejskim od 1995 r, w Polsce od roku 2000. Jesteśmy siecią nowoczesnych placówek medycznych oferujących szeroki wachlarz usług z zakresu diagnostyki i radioterapii wyznaczającą standardy na polskim i międzynarodowym rynku usług medycznych.
Naszym nadrzędnym celem jest poprawa jakości zdrowia i życia ludzi. Nieustająco dbamy o to, by nasi Pacjenci mieli zapewnioną opiekę medyczną na najwyższym światowym poziomie, a diagnostyka i proces leczenia odbywały się w komfortowych warunkach, przy użyciu bezpiecznego i nowoczesnego sprzętu, pod okiem profesjonalnej kadry.
Sukces zawdzięczamy nie tylko dostępowi do nowoczesnych technologii, ale przede wszystkim ludziom, którzy swoje codzienne zadania realizują z pasją i zaangażowaniem, tworząc tym samym niepowtarzalną kulturę naszej organizacji. Stawiamy na pogłębienie wiedzy i rozwój kompetencji naszych pracowników, bo wierzymy, że wspólnie budujemy wartość naszej firmy.
BUDOWANIE RELACJI, WIARA, ZAUFANIE, ROZWÓJ I INNOWACJA to wartości, które stanowią nasze źródło motywacji, są bliskie naszym sercom i wspierają nas w codziennej pracy oraz relacjach z naszymi Pacjentami, pracownikami i dostawcami.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych
- prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami
- naliczanie wynagrodzeń – przygotowywanie list płac oraz kontrola poprawności ich naliczenia
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i współpracowników (czas pracy, urlopy, zwolnienia lekarskie)
- sporządzanie i przesyłanie dokumentacji do ZUS, sprawozdań do GUS i deklaracji z tytułu rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych oraz PPK
- nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń wymaganych przepisami
- sporządzanie raportów dotyczących danych kadrowych i płacowych na wewnętrzne potrzeby firmy
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników i współpracowników
- współpraca z instytucjami administracji państwowej w zakresie wykonywanych obowiązków
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i komunikację w firmie
- minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie zatrudniającej powyżej 300 osób lub w firmie świadczącej usługi outsourcingu
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych
- wiedza i doświadczenie z zakresu naliczaniem wynagrodzeń (w tym wynagrodzeń chorobowych i zasiłków)
- mile widziana znajomość programu Enova
- komunikatywna znajomość j. angielskiego
- doświadczenie w sporządzaniu korekt deklaracji ZUS
- umiejętność wykorzystania możliwości pakietu MS Office, szczególnie Excel
- samodzielność i dokładność w działaniu
- bardzo dobra organizacja czasu pracy
- nastawienie na pracę zespołową, komunikatywność
- gotowość do ciągłego rozwoju
- niepowtarzalną atmosferę pracy, niekorporacyjny klimat pracy, otwarty i zgrany zespół – przyjdź i przekonaj się sam!
- samodzielne stanowisko umożliwiające zdobycie unikalnego doświadczenia w branży medycznej
- możliwość realnego rozwoju w zakresie HR poprzez udział w ciekawych i pełnych wyzwań projektach
- prywatną opiekę medyczną (Enel-Med), dofinansowanie karty MultiSport, ubezpieczenie grupowe na życie
- możliwość nauki j. angielskiego
- komfortowe warunki pracy w nowoczesnym kompleksie biurowym w centrum Warszawy (Rondo Daszyńskiego – blisko II linii metra)