FBSerwis S.A. została założona przez Ferrovial Services S.A.iBudimex S.A.w 2012 roku. Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Będąc częścią międzynarodowej grupy, od 7 lat z powodzeniem rozszerzamy naszą działalność na terenie Polski, świadczymy usługi w następujących obszarach:
- Technicznej obsługi różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców.
- Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów.
- Utrzymujemy infrastrukturę drogową - ponad 1300 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie całej Polski.
- Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne.
Obecnie do wsparcia naszego zespołu kadrowo-płacowego w Centrali firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań na stanowisku:
- Sporządzanie list wypłat wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych.
- Rozliczanie czasu pracy pracowników.
- Prowadzenie pełnych rozliczeń ZUS - w tym także sporządzanie korekt.
- Sporządzanie deklaracji i rozliczanie należności dla US, ZUS.
- Przygotowanie deklaracji i kontrolę deklaracji GUS, PFRON.
- Samodzielne realizowanie wszystkich zadań związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę z pracownikami, w tym prowadzenie akt osobowych.
- Przygotowywanie oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych.
- Sporządzanie raportów i zestawień kadrowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.
- Udzielanie informacji pracownikom z zakresu spraw kadrowych oraz wynagrodzeń.
- Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowych i płacowych.
- Wsparcie merytoryczne pracowników w zakresie prawa pracy i spraw płacowych.
Szukamy osób spełniających następujące wymagania:
- 3-letnie doświadczenie na podobnym, samodzielnym stanowisku w organizacjach, zatrudniających powyżej 100 osób (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w organizacji o rozproszonej strukturze),
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,
- Praktyczna obsługa programu Teta Constellation (Teta HR),
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość obsługi programu Płatnik oraz programów pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- Wykształcenie min. średnie,
- Samodzielność, sumienność i skrupulatność w działaniu, umiejętność analitycznego myślenia,
- Komunikatywność i orientacja na klienta wewnętrznego,
- Umiejętność planowania i organizacji własnego czasu pracy.
W zamian oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokiej dynamice rozwoju na rynku polskim.
- Wynagrodzenie podstawowe oraz premię roczną uzależnioną od wyników pracy.
- Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe opłacone przez pracodawcę, dofinansowanie do karty MultiSport.
- Możliwość udziału w różnych projektach rozwojowych firmy.
- Pracę w nowym biurze w samym centrum Warszawy (kompleks Wola Retro).