Firma BDO obecna jest na polskim rynku od ponad 25 lat. Jesteśmy jedną z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe. Swoim pracownikom oferujemy możliwość zdobycia wszechstronnego, praktycznego doświadczenia zawodowego oraz dynamiczny rozwój w ramach indywidualnej ścieżki kariery.
Specjalista ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SE/DRF
Oferujemy:
- rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
- uczestnictwo w różnorodnych projektach
- jasną i spójną ścieżkę kariery
- dobre warunki zatrudnienia
- ukierunkowany program szkoleń zawodowych, w tym e-learningowych
- pakiet medyczny
- wsparcie aktywności fizycznej (MultiSport, sekcje sportowe)
- spotkania integracyjne
Do Twoich zadań będzie należało:
Samodzielne prowadzenie kadrowej, płacowej i personalnej obsługi klientów BDO, w tym:
- sporządzanie list płac dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych
- rozliczanie czasu pracy
- naliczanie średniej urlopowej oraz ekwiwalentu za urlop
- rozliczanie wynagrodzeń pracowników zatrudnionych przez zagraniczne spółki oraz pracowników oddelegowanych do pracy za granicą
- prowadzenie administracji personalnej oraz sporządzanie dokumentacji z zakresu stosunku pracy
- sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych
- sporządzanie dokumentacji dla ZUS, US, GUS, PFRON
- prowadzenie ewidencji urlopów, absencji, zwolnień lekarskich; naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych i opiekuńczych
Czego od Ciebie oczekujemy:
- wyższego wykształcenia (preferowana specjalność: ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi)
- min. 3 – letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
- praktycznej znajomości prawa pracy, prawa Podatkowego oraz przepisów ZUS
- samodzielności w naliczaniu wynagrodzeń i administrowania aktami osobowymi
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną analizę dokumentów oraz kontakt z Klientami firmy
- bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office (Excel, Word)
- bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy pod presją czasu, sumienności
- umiejętności współpracy w grupie i łatwości w nawiązywaniu kontaktów