Ogłoszenie numer: 2001412, z dnia 2018-06-29
PKP TELKOL sp. z o.o. jest spółką należącą do Grupy PKP S.A.
Świadczymy specjalistyczne usługi telekomunikacyjne i utrzymaniowe dla sektora kolejowego w zakresie utrzymania linii telekomunikacyjnych, urządzeń telekomunikacji przewodowej i radiowej – głównie związanych z prowadzeniem ruchu pociągów oraz systemów dynamicznej informacji podróżnych.
Spółka zatrudnia ponad 1000 pracowników. W większości jest to wysoko wykwalifikowana i doświadczona kadra. Pracownicy PKP TELKOL posiadają wyjątkową wiedzę i umiejętności zdobyte podczas wieloletniego świadczenia usług dla sektora kolejowego.
Obecnie poszukujemy kandydatów / kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników i zleceniobiorców oraz innych dokumentów z zakresu prawa pracy),
- rozliczanie i ewidencja czasu pracy wg różnych systemów i rozkładów czasu pracy,
- naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, sporządzanie list płac,
- sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, US, PFRON,
- przygotowywanie raportów na potrzeby GUS, ZUS i PFRON oraz innych zestawień kadrowo-płacowych.
Wymagania
- minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz przepisów o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- znajomość programu Płatnik,,
- biegła znajomość programu Sage Symfonia,
- umiejętność organizacji pracy własnej i optymalnego wykorzystywania czasu pracy.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie odpowiednie do kwalifikacji,
- rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych,
- dofinansowanie do opieki medycznej i pakietu rekreacyjno-sportowego,
- ciekawą pracę w renomowanej spółce o ustabilizowanej pozycji,
- możliwość zdobycia nowych kompetencji oraz doskonalenia umiejętności zawodowych.