MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr 7145
MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr 7145.
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: SKP/08/2017
Zakres obowiązków:
- Sporządzanie list płac,
- Rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy (listy obecności, urlopy pracownicze, zwolnienia lekarskie),
- Sporządzanie deklaracji PIT, ZUS (w tym korekt) za osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą (zatrudniające pracowników lub nie) oraz za spółki zatrudniające pracowników;
- Rejestracja i wyrejestrowywanie pracowników i spółek w ZUS;
- Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej,
- Obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia, sporządzanie druków Rp-7),
- Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz dotyczących spraw kadrowo-płacowych.
- Obsługa około 100 pracowników z różnych przedsiębiorstw
- Mile widziane doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym
- Znajomość aktualnych przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i ustawy o PDOF oraz umiejętność ich praktycznego zastosowania
- Znajomość programu Symfonia Kadry i Płace (warunek konieczny),
- Znajomość programu Płatnik (warunek konieczny),
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,
- Dokładność i dbałości o szczegóły,
- Odporność na stres,
- Umiejętność współpracy klientami,
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze podmiotów w stanie upadłości/likwidacji;
- Umowę o pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Udział w szkoleniach.