W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności.
Miejsce pracy: Żwirki i Wigury 18, Warszawa
Zadania:
- Tworzenie, wdrażanie i monitoring procedur kadrowo-płacowych zgodnych z obowiązującymi przepisami i zasadami w grupie Schenker.
- Opracowywanie, aktualizacja, wdrażanie regulaminu pracy, regulaminów wynagradzania, premiowania.
- Wsparcie merytoryczne dla kadry menedżerskiej i HRBP z obszaru kadrowo - płacowego.
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami dla wybranego biznesu (ok. 400 pracowników).
- Opracowywanie dokumentacji związanej ze sprawami pracowniczymi.
- Nadzór nad prawidłowością ewidencji czasu pracy oraz rozliczanie czasu pracy.
- Administrowanie świadczeniami pozapłacowymi: PPE, Opieka medyczna, Multisport.
- Współpraca ze związkami zawodowymi.
- Zapewnienie terminowości i poprawności wypłat wynagrodzeń pracownikom.
- Obsługa ZFŚS dla pracowników oraz emerytów.
- Sporządzanie sprawozdań GUS, PFRON i przygotowywanie cyklicznych raportów kadrowo - płacowych.
- Monitoring wskaźników HR.
- Obsługa pracowników w zakresie spraw socjalnych, kadrowych i płacowych.
Wymagania:
- Praktyczna znajomość programu ENOVA - warunek konieczny.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Praktyka w naliczaniu wynagrodzeń i prowadzeniu akt osobowych.
- Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
- Swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office, w szczególności MS Excel.
- Życzliwość i profesjonalizm w komunikacji z klientem wewnętrznym.
- Wykonywanie zadań rzetelnie, dokładnie i radzenie sobie z nieoczekiwanymi wydarzeniami.
- Możliwość pracy u lidera branży logistycznej w międzynarodowym środowisku.
- Pracę w systemie hybrydowym (łączenie pracy zdalnej z pracą w biurze).
- Prywatną opiekę medyczną.
- Kartę multisport.
- Dofinansowanie do kursów i szkoleń - po przepracowanym roku.
- Wczasy pod gruszą.
Poznaj
Schenker Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.
Opinie pracowników
-
Irek Kaniewski
Koordynator Obsługi Logistycznej
Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.
Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT. -
Artur Piasecki
Brygadzista/ Foreman
Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.
Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy.
Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.
Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.
W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.
Proces rekrutacji
- Krok Selekcja aplikacji
- Krok Przesłanie CV
- Krok Weryfikacja CV przez dział HR
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie z przełożonym
- Krok Witaj w DB Schenker!