PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.
Klienci, których obsługujemy to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.
Nasz Klient jest piątą, największą firmą audytorsko-doradczą na świecie. Świadczy usługi doradztwa podatkowego, audytorskie, księgowe oraz kadrowo- płacowe w szerokim zakresie w większości dla podmiotów z kapitałem zagranicznym w tym pochodzącym z Regionu D-A-CH. Firma posiada oddziały w 162 krajach na świecie i zatrudnia globalnie ponad 80 000 ekspertów i specjalistów z dziedziny ekonomii, finansów i prawa. Mimo, globalnego zasięgu i wielkości firmy, spółka w Polsce pozostaje firmą w której dobra atmosfera pracy odgrywa dużą rolę, pracownik jest doceniany i szanowany oraz ma duże możliwości awansu i rozwoju swoich kompetencji zawodowych w rozbudowanych hierarchiach i oddziałach w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.
W związku z dynamicznym rozwojem German Desk-u, który wspiera firmy przy wejściu zarówno na rynek polski, jak i na rynki niemieckiego obszaru językowego oraz pomaga przy prowadzeniu bieżącej działalności poszukujemy do biura w Katowicach i w Warszawie osoby na stanowisko:
Kluczowe zadania i obowiązki:
- sporządzanie list płac i deklaracji ZUS,
- rozliczanie i naliczanie wynagrodzeń,
- ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień i innych absencji, naliczanie zasiłków,
- przygotowywanie umów o pracę, porozumień, umów cywilnoprawnych,
- prowadzenie akt osobowych,
- wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,
- bieżąca komunikacja z Klientem.
Wymagania:
- minimum 2 - letniego doświadczenia w samodzielnym naliczaniu wynagrodzeń (mile widziane doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym),
- umiejętności sporządzania list płac, deklaracji ZUS oraz deklaracji podatkowych,
- bardzo dobrej znajomość prawa pracy,
- praktycznej znajomości zagadnień z zakresu administracji personalnej,
- biegłego posługiwania się pakietem MS Office (Word, Excel),
- rzetelności, sumienności, dokładności, dyspozycyjności oraz umiejętności pracy zespołowej,
- znajomość programu ERP Navision lub SAP mile widziana,
- Biegła lub bardzo dobra znajomość j. niemieckiego,
- Dobra znajomość j. angielskiego będzie dużym atutem.
Co wyróżnia naszego Klienta:
- Dobre i długotrwałe relacje z Klientem, bazujące na zaufaniu oraz nieustanny dialog, to priorytety w codziennej pracy;
- Ścisła współpraca z siecią i koordynacja międzynarodowych projektów, co pozwala na wymianę wiedzy i doświadczenia;
- Eksperci i specjaliści zatrudnieni u naszego Klienta doskonale znają rynek polski oraz rozumieją specyfikę niemieckiego rynku i posługując się językiem Klienta rozumieją potrzeby firm;
- Duży nacisk na nieustanny rozwój Zespołu German Desk, podnoszenie kwalifikacji i efektywności;
- Zespół polskich i niemieckich Ekspertów towarzyszy od pomysłu aż po jego realizację
- Doskonalenie znajomości języków obcych u pracowników- kursy językowe,
- Szeroka paleta kursów i szkoleń kompetencyjnych,
- Możliwość awansu w strukturach- stanowiska od Specjalisty, Managera do Seniora.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością używania języka niemieckiego i/ lub języka angielskiego na co dzień w pracy z Klientem
- Stabilne zatrudnienie
- Rozwój kompetencji i zakresu zadań
- Miłą atmosferę pracy
- Możliwość awansu
- Umowę o pracę i benefity, szkolenia kompetencyjne i kursy językowe.