PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.
Klienci, których obsługujemy to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.
Nasz Klient jest firmą doradczą, świadczącą usługi audytorskie, księgowe oraz usługi doradztwa podatkowego w szerokim zakresie w większości dla podmiotów z kapitałem pochodzącym z Regionu D-A-CH. Firma zatrudnia ponad 100 pracowników, należy do prestiżowych stowarzyszeń w Europie i jest częścią grupy kapitałowej o zasięgu międzynarodowym. Nadal jednak pozostaje firmą rodzinną w której dobra atmosfera pracy odgrywa dużą rolę. Pracownik jest doceniany i szanowany oraz ma duże możliwości awansu i rozwoju swoich kompetencji zawodowych.
W związku z dynamicznym rozwojem działalności poszukujemy do biura w Katowicach, Brynowie osoby na stanowisko:
Kluczowe zadania i obowiązki:
- sporządzanie list płac i deklaracji ZUS,
- rozliczanie i naliczanie wynagrodzeń,
- ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień i innych absencji, naliczanie zasiłków,
- przygotowywanie umów o pracę, porozumień, umów cywilnoprawnych,
- prowadzenie akt osobowych,
- wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,
- bieżąca komunikacja z Klientem.
Wymagania:
- minimum 2 - letniego doświadczenia w samodzielnym naliczaniu wynagrodzeń (mile widziane doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym),
- umiejętności sporządzania list płac, deklaracji ZUS oraz deklaracji podatkowych,
- bardzo dobrej znajomość prawa pracy,
- praktycznej znajomości zagadnień z zakresu administracji personalnej,
- biegłego posługiwania się pakietem MS Office (Word, Excel),
- rzetelności, sumienności, dokładności, dyspozycyjności oraz umiejętności pracy zespołowej,
- warunek konieczny: znajomość programu Comarch ERP Optima.
- znajomości j. angielskiego bądź j. niemieckiego będzie atutem.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością używania języka niemieckiego i/ lub języka angielskiego na co dzień w pracy z Klientem
- Stabilne zatrudnienie
- Rozwój kompetencji i zakresu zadań
- Miłą atmosferę pracy
- Możliwość awansu
- Umowę o pracę i benefity.