Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/202/02/2018
Jeśli:
• masz wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: psychologia, socjologia, ekonomia)
• posiadasz min. 2 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu szkoleń, warsztatów i tworzeniu standardów obsługi klienta
• znasz specyfikę produktów bankowych i rozumiesz rynek usług finansowych (doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych będzie dodatkowym atutem)
• masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne
• jesteś zaangażowany i kreatywny - wychodzisz poza utarte schematy
• posiadasz prawo jazdy kat. B
Czekamy właśnie na Ciebie!
Jako Specjalista ds. jakości sprzedaży będziesz odpowiedzialny za:
• wdrażanie standardów obsługi klienta w oddziałach naszego Banku
• inicjowanie zmian oraz przedstawianie rekomendacji w zakresie standardów obsługi klienta
• przygotowanie działań rozwojowych dla doradców, w tym prowadzenie m.in. warsztatów i treningów rozwojowych dla pracowników sieci sprzedaży
• prowadzenie konsultacji dla doradców i kadry kierowniczej w zakresie standardów obsługi klienta
Dołączając do nas zyskujesz:
• umowę o pracę
• możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju w obszarze klienta detalicznego, w największej instytucji finansowej w kraju
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny My Benefit
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.