Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.
Obecnie zarządzamy 4700 procesami w 30 językach, poprzez sieć ponad 70 centrów operacyjnych w 20 krajach.
Współpracujemy z klientami z listy Fortune Global 500 i poza nią, oraz zatrudniamy ponad 77 000 osób w ponad 20 krajach, z kluczowymi biurami w Nowym Jorku, Palo Alto, Londynie i Delhi.
Nasi klienci to firmy w różnych branż, takich jak motoryzacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia, produkcja, branża farmaceutyczna, telekomunikacja i logistyka.
Zapewniamy bezproblemowy serwis z naszych globalnych centrów, aby zaspokoić cele biznesowe, kulturowe oraz językowe naszych klientów.
Jesteśmy znani z generowania wpływu. Jeśli chcesz poznać nas lepiej odwiedź nas na www.genpact.com.
Dołącz do nas!
Zakres obowiązków:
- Obsługa reklamacji logistycznych (weryfikacja rodzaju zdarzenia, kalkulacja kosztów uszkodzonego towaru, zbadania przyczyny zdarzenia logistycznego, potwierdzenie lub odrzucenie winy ze strony przewoźnika),
- Procesowanie odzyskiwania poniesionych kosztów logistycznych w kontekście zaistnienia zdarzenia, które spowodowało uszkodzenie towaru od przewoźników transportowych (kontakt mailowy z przewoźnikami, wystawianie not obciążeniowych),
- Praca operacyjna w programie SAP oraz MS Excel,
- Współpraca z zewnętrznymi klientami biznesowymi (przewoźnicy, fabryki, magazyny, dostawcy usług transportowych, dostawcy materiałów, dostawcy opakowań),
- Praca z wykorzystaniem platformy Pallet Quality Non-Conformance (PQNC) - programu do rejestrowania i rozpatrywania reklamacji,
- Wykorzystywanie programu PQNC do tworzenia nowych lokalizacji magazynów, tworzenia profili dostawców.
Wymagania:
- Znajomość języka francuskiego na poziomie min. A2,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1,
- Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w procesach OTC (w tym order management, customer service),
- Mile widziana znajomość środowiska SAP oraz średniozaawansowana znajomość MS Excel.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Prywatną opiekę medyczna w LUXMED,
- Prywatne ubezpieczenie na życie w pakiecie podstawowym w UNUM,
- Dostęp do platformy kafeteryjnej,
- Dodatkowe dni urlopu wypoczynkowego za staż pracy - maksymalnie do 4 dni,
- Praca zdalna w przypadku osób spoza woj. Śląskiego, dla pozostałych osób praca zdalna 3-4 dni w tygodniu.