Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Specjalista ds. HR i Płac
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 6-12-56414
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy działającej w obszarze e-commerce, która rozbudowuje swoje biuro w Krakowie, poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalista ds. HR i płac / HR and Payroll Specialist
Zakres obowiązków na stanowisku:
- Udział w tworzeniu i udoskonalaniu polityki HR w organizacji, wdrażanie nowych narzędzi
- Administrowanie sprawami personalnymi i aktami osobowymi (umowy o pracę, przedłużenie umowy, świadectwa pracy)
- Przygotowywanie umów i innych dokumentów dla pracowników
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji, urlopów, itp.
- Kontakt z urzędami, zgłaszanie pracowników do ZUS, organizacja pozwoleń o pracę
- Opracowywanie danych do listy płac, przygotowywanie raportów płac i kosztów wynagrodzeń dla działu księgowości
- Obsługa systemów HR, aktualizowanie danych dotyczących pracowników
- Odpowiadanie na zapytania pracowników firmy w zakresie kwestii kadrowych (płace, podatki, ubezpieczenie społeczne, świadczenia i emerytury)
- Wspieranie managerów w zakresie kwestii HR
- Udział w procesie komunikacji wewnętrznej firmy
- Sporządzanie zestawień i raportów z obszaru HR na potrzeby centrali
- Zarządzanie wszystkimi świadczeniami pracowniczymi (benefity) oraz BHP
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu ZZL)
- Min.2 lata doświadczenia na stanowisku w obszarze HR/ kadry
- Dobra znajomość przepisów prawa pracy
- Znajomość zagadnień związanych z zatrudnianiem pracowników i dokumentacją pracowniczą
- Bardzo dobra znajomość angielskiego (B2/C1)
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Bardzo dobra znajomość MS Office (Excel)
Informacje dodatkowe:
- Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjne warunki pracy
- Benefity (opieka medyczna i dentystyczna, karta Multisport)
- Budżet szkoleniowy
- Praca w miłej atmosferze
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".