Ogłoszenie numer: 3746406, z dnia 2020-10-09
Sustainalytics jest wiodącym niezależnym dostawcą badań środowiskowych, społecznych i zarządzania (ESG) od 25 lat. Nasze spostrzeżenia są wykorzystywane przez klientów do podejmowania bardziej świadomych decyzji inwestycyjnych, współpracy z firmami w odniesieniu do ich działalności biznesowej i wprowadzania zmian.
Sustainalytics to rozwijająca się organizacja zatrudniająca ponad 700 pracowników w 17 lokalizacjach na całym świecie. Posiadamy elastyczną i wspierającą kulturę pracy. Umożliwiamy naszym pracownikom szybki rozwój w międzynarodowym środowisku pracy.
W okolicznościach COVID-19 wszyscy pracownicy Sustainalytics pracują teraz z domu. Bardziej niż kiedykolwiek czynniki ESG mają kluczowe znaczenie dla budowania bardziej etycznej i zrównoważonej gospodarki światowej. Nasze zespoły potrzebują pełnych pasji współpracowników, którzy dołączą do nas w dostarczaniu wysokiej jakości produktów badawczych naszym klientom na całym świecie.
Nasz proces rekrutacji i selekcji jest kontynuowany poprzez spotkania telefoniczne lub wideo. Nowi członkowie zespołu są wdrażani rozpoczynają pierwszy dzień w firmie z bezpiecznego domu.
Opieramy się na wirtualnych spotkaniach zespołów i praktykach zarządzania, aby wspierać płynną integrację w naszych wirtualnych biurach.
Więcej o nas na: www.sustainalytics.com
Specjalista ds. HR i Administracji
Miejsce pracy: śląskie
Nr Ref.: 1/09/2020
Opis stanowiska
Miejsce pracy: Zielona Góra
Poszukujemy specjalisty ds. HR i administracji, który dołączy do naszego globalnego zespołu HR i będzie monitorować wszystkie administracyjne funkcje kadrowe.
Do obowiązków Specjalisty HR należy przygotowywanie potrzebnej dokumentacji, odpowiadanie na zgłoszenia pracowników oraz utrzymywanie aktualnej dokumentacji pracowniczej. Aby odnieść sukces w tej roli, trzeba dobrze znać przepisy prawa pracy.
Ostatecznie będziesz wspierać zdrowe miejsce pracy, dbając o to, aby nasze procedury HR przebiegały sprawnie przez cały czas.
Specjalista ds. HR i Administracji podlega bezpośrednio HR Managerowi w Polsce.
Na stanowisku Specjalisty ds. HR i Administracji będziesz:
- Wspierać procesy administracji kadrowej - utrzymywać i aktualizować akta osobowe, wewnętrzne systemy HR, nadzorować obieg dokumentów dla wewnętrznych procesów i polityk kadrowo-finansowych.
- Wspierać wdrażanie i administrowanie świadczeniami pracowniczymi, w tym proces comiesięcznego zwrotu kosztów.
- Koordynować kalendarz rozmów rekrutacyjnych (online oraz bezpośrednich).
- Dbać o wewnętrzne procedury z zakresu BHP.
- Współpracować z partnerami zewnętrznymi w zakresie administracyjnym: płace, BHP, usługi medyczne, usługi ubezpieczenia grupowego i inne.
- Skutecznie i aktywnie współpracować z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, aby zapewnić i przyczynić się do bezpiecznego, pozytywnego, zrównoważonego i przyjemnego środowiska biurowego.
- Organizować sesje zaangażowania pracowników i aktywnie dbać dobrą współpracę między zespołami.
- Działać jako łącznik z globalnymi biurami HR i operacyjnymi, partnerować w globalnych projektach i inicjatywach.
- Odbierać połączenia (przychodzące) oraz pocztę (przychodzącą i wychodzącą).
- Dbać o prawidłowe funkcjonowanie biura, monitorować i uzupełniać niezbędne zasoby, odpowiadać na zapytania i potrzeby pracowników w kwestiach administracyjnych i operacyjnych.
- Koordynować kalendarz lokalnych wydarzeń firmowych.
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny.
- Doświadczenie w obszarze administracji personalnej – minimum 2 lata.
- Znajomość zagadnień z obszaru BHP.
- Wysoki poziom etyki pracy, dyskrecja, umiejętność pracy z informacjami poufnymi.
- Skrupulatność.
- Zgodność z misją, wizją i wartościami Sustainalytics.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
- Zaradność i elastyczność; otwartość na zmiany.
- Praktyczna znajomość obsługi programów: Microsoft Word, Outlook, PowerPoint i Excel.
Oferujemy
- Konkurencyjne wynagrodzenie;
- Dofinansowanie do wyposażenia domowego stanowiska pracy;
- Indywidualny budżet szkoleniowy do wykorzystania w celu rozwoju zawodowego (certyfikaty, konferencje, kursy);
- Dostęp do platform edukacyjnych: Udemy, LinkedIn Learning,
- Pakiet opieki medycznej finansowany w całości przez pracodawcę;
- Uubezpieczenie na życie finansowane w całości przez pracodawcę;
- Dofinansowanie do karty FitSport lub alternatywnie – wybranej aktywności sportowej;
- Dofinansowanie kosztów transportu miejskiego;
- Bonus roczny, uzależniony od osiągniętych wyników;
- Dodatek urlopowy "grusza";
- Wsparcie w relokacji - jeżeli będzie potrzebne;
- Atrakcyjne dofinansowanie do okularów lub szkieł kontaktowych;
- 2,5 dodatkowych dni urlopu w roku na działalność wolontariacką;
- 2 dodatkowe dni urlopu w roku na naukę;
- Ciekawe opcje rozwoju kariery na innowacyjnym rynku,
- Dynamiczne, profesjonalne, elastyczne i przyjazne środowisko pracy przy ścisłej współpracy z międzynarodowymi zespołami;
- Pyszna kawa i herbata w naszym klimatycznym biurze w centrum Zielonej Góry - obszar Starego Rynku;
- Imprezy sezonowe i wiele wewnętrznych inicjatyw.