Ogłoszenie numer: 8259756, z dnia 2023-05-24
PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.
Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych.
Obecnie poszukujemy dla niemieckiej spółki z siedzibą w Katowicach Brynowie, należącej do grupy spółek produkcyjno- usługowych, działających na całym świecie w branży metalurgicznej, kandydatów na stanowisko SPECJALISTA DS FINANSOWO-ADMINISTRACYJNYCH (FINANCE AND ADMINISTRATION SPECIALIST), zarówno Seniorów, jak i Juniorów.Nasz Klient od wielu lat z sukcesem działa na rynku polskim i wraz z rozwojem powiększa swój zespół pracowników. Właśnie w związku z rozwojem Działu HCM i Administracji, chcielibyśmy zatrudnić kolejną osobę, która zwiąże się z firmą na wiele lat. Przyjazna atmosfera, mała rotacja i kompetentny team, to tylko kilka zalet, które charakteryzują firmę naszego Klienta.
KIM JEST Nasz Klient?
MISJA Naszego Klienta: Projektujemy i dostarczamy najwyższej jakości kompleksowe procesy wsparcia budując dobre życie dla Klientów, Pracowników oraz ich otoczenia.
WARTOŚCI Naszego Klienta: Współpraca, Rozwój, Zaangażowanie, Rodzina i Bezpieczeństwo oraz Zaufanie i Szacunek
Jeśli te wartości są Ci bliskie, to zapraszamy Cię do aplikowania – Nasz Klient czeka właśnie na CIEBIE!
KOGO SZUKA Nasz Klient?
Do zespołu w Centrali w Katowicach Brynowie szukamy teraz kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. finansowo-administracyjnych / Finance and Administration Specialist (m/k)
Miejsce pracy: Katowice, Brynów
Nr Ref.: FAS/SDM/KAT
Opis stanowiska
CEL: Zapewnienie poprawności obsługi finansowo-administracyjnej spółki oraz zgodności działania firmy z wewnętrznym ładem korporacyjnym, z wewnętrznymi regulacjami firmowymi i obowiązującymi przepisami prawa.
ZADANIA:
- Rejestracja, nadzór i kontrola nad przepływem/zgodnością dokumentów finansowych.
- Przygotowywanie i wykonywanie przelewów bankowych (w tym dotyczących wynagrodzeń, kosztów pracowniczych), potwierdzanie, uzgadnianie i raportowanie sald
- Realizacja i/lub nadzór nad realizacją procesu fakturowania
- Obsługa systemu finansowego, nadzór nad poprawnością wprowadzonych danych
- Prowadzenie kasy gotówkowej/ewidencji kasowej
- Współpraca z księgowością zewnętrzną w zakresie poprawności i kompletności wszystkich dokumentów i danych finansowych
- Weryfikacja poprawności rozliczeń delegacji służbowych, prowadzenie rozliczeń z pracownikami
- Obsługa PPK (zgłoszenia, rezygnacje, import pliku płacowego ze składkami)
- Obsługa finansowa benefitów pracowniczych (współpraca z księgowością i Koordynatorem Biura w zakresie poprawności i kompletności danych do płac)
- Przygotowywanie prezentacji/zestawień/raportów/analiz finansowych zgodnie z bieżącymi potrzebami
- Współpraca z Liderem i pozostałymi pracownikami w celu poprawy jakości pracy.
Wymagania
- Posiadasz wyższe wykształcenie w obszarze: finanse, rachunkowość, preferowane administracja
- Możesz pochwalić się doświadczeniem min. 1 rok w obszarze finansów w środowisku międzynarodowym
- Mile widziane doświadczenie min. 2 lata w obszarze finansów w Centrum Usług Wspólnych (SSC)
- Znasz j. niemiecki na poziomie C1 oraz język angielski na poziomie C1 (preferowany, jednak znajomość języków na poziomie min. B2 konieczna)
- Jesteś zaznajomiona/-y z system MS Office, Enova lub innymi programami jak SAP
- Masz silne umiejętności analityczne; jesteś pewna/y siebie w rozmowach biznesowych,
- Optymalnie jak posiadasz znajomość przepisów dot. księgowości i wystawiania faktur oraz biegłą znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
Charakteryzuje Cię:
- Umiejętność dobrej organizacji pracy .
- Umiejętność pracy zespole
- Dobre umiejętności analityczne
- Komunikatywność
- Dbałość o poufność informacji
- Samodzielność/Skrupulatność
to śmiało APLIKUJ do nas! Chcemy zaprosić właśnie CIEBIE do zespołu Naszego Klienta!
* Jeśli znasz j. niemiecki na poziomie B2, a j. angielski na poziomie B2 nie przejmuj się, nauczymy Cię!
Oferujemy
- umowę o pracę
- wynagrodzenie adekwatne do kompetencji
- pracę w środowisku międzynarodowym
- nasz Klient wie, że elastyczny czas pracy jest dla Ciebie ważny, dlatego u naszego Klienta wszyscy pracownicy mają możliwość pracy zdalnej
- dzień Twoich urodzin spędzisz tak jak chcesz, bo u naszego Klienta jest to dodatkowy dzień wolny
- u naszego Klienta możesz skorzystać z pakietu opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, a ponadto masz możliwość zadbania o kondycję fizyczną, bo dla niego ważne jest zdrowie i dobrostan pracownika
- szkolenia, w tym możliwość nauki języka obcego (ang. lub niem.)
- możliwość rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji oraz realizacji swoich pomysłów
- współudział w tworzeniu i rozwoju organizacji, która dąży do bycia niezależnym i rozpoznawalnym na rynku dostawcą procesów
- wpłatę do PPK w wysokości 2,5% finansowaną przez pracodawcę
Jeszcze jedna ważna kwestia - w firmie Naszego Klienta jest przyzwolenie na gorszy dzień (każdemu się może przytrafić), jednak Klient stara się pozytywnie podchodzić do rozwiązywania codziennych problemów, dlatego bardzo ważna dla niego jest Twoja osobowość i Twoje nastawienie. Firma naszego Klienta chce ciągle się doskonalić i rozwijać, dlatego szuka osób potrafiących zainspirować innych, zmotywowanych do zmagań z wyzwaniami dnia codziennego, ceniących pracę w atmosferze współpracy, wzajemnego szacunku i gry zespołowej.