W dziale marketingu podejmujemy szereg działań, które mają na celu m.in. generowanie leadów, budowanie komunikacji z klientem, budowanie komunikacji wewnętrznej, wspieranie działań sprzedażowych i merytorycznych.
Specjalista ds. e-marketingu
Miejsce pracy: Wrocław
Oto kilka rzeczy, które tutaj robimy:
- Social media – fanpage oraz grupy społecznościowe.
- Kanał YouTube.
- Content marketing.
- Newsletter, kampanie mailowe i smsowe.
- Blog branżowy.
- Strona internetowa i landing page.
- DTP: oferty, ulotki, plakaty, wizytówki.
- Google Adwords, Analitycs, FBAds.
- Marketing szeptany.
- Działania e-commerce.
Jakich umiejętności i wiedzy oczekuję?
Przede wszystkim zależy nam na osobie, która potrafi szybko uczyć się obsługi nowych systemów, platform, programów. Każda osoba w naszym zespole powinna cechować się: komunikatywnością, zaangażowaniem, pasją, dynamiką, odwagą, ciekawością.
Poniżej wyszczególniamy przykładowe zagadnienia – jeśli jesteś w stanie opowiedzieć o swoich umiejętnościach z co najmniej 1 wybranego obszaru, wyślij CV. Na pewno znajdzie się dla Ciebie miejsce w naszym zespole :)
- Potrafię budować wizję przekazu marketingowego. Umiem planować. Wiem, co trzeba zrobić, by prowadzić skuteczny marketing dopasowany do grupy docelowej.
- Orientuję się w narzędziach marketingowych. Nie ze wszystkich korzystałem/am, ale wiem, jakie narzędzia będą skuteczne we wskazanych działaniach. Będę umiał/umiała zaproponować odpowiednie narzędzia marketingowe.
- Wiem, czym jest Facebook Ads, Adwords, Analitycs, Brand24, SoTrender.
- Miałem/am styczność z CMS Wordpress.
- Znam Adobe InDesign, Illustrator i/lub Photoshop. Lubię przygotowywać różnego rodzaju broszury, e-booki, ulotki, plakaty. Mam zmysł estetyczny.
- Nie potrafię żyć bez social mediów. Chcę prowadzić fanpage na Facebooku, tworzyć grupy społecznościowe, budować interakcję w sieci. Piszę bardzo dobre treści i wiem, co należy opublikować by zyskać pożądane reakcje użytkowników.
- Potrafię analizować dane, wyciągać wnioski i podejmować na ich podstawie decyzje odpowiednie dla działań E-commerce.
Co oferujemy?
- Pracę w biurze we Wrocławiu.
- Swobodną, nieformalną atmosferę w pracy.
- Pracę w firmie stawiającej na długoletnie relacje – oparte na szacunku i zaufaniu.
- Dużą samodzielność i odpowiedzialne zadania.
- Realny wpływ na kierunki rozwoju strategii marketingowych.
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw.
- Stabilne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zaangażowania.
- Premie uznaniowe.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Wszelkie potrzebne narzędzia pracy.