Centrum Kadr i Płac / Biuro Projektowania Przepisów i Usług Kadrowych/ Zespół Contact Center
Miejsce pracy: Warszawa
- terminowe i zgodne z przyjętymi w Banku standardami obsługiwanie klientów - obsługa telefonicznych zapytań i zgłoszeń kierowanych przez help-desk pracowniczy z zakresu spraw kadrowych i płacowych oraz związanych z realizacją świadczeń pracowniczych tj. Pracowniczego Programu Emerytalnego, opieki medycznej, świadczeń socjalnych oraz funkcjonalności samoobsługowych aplikacji wykorzystywanych przez pracowników Banku
- monitorowanie aktualności zawartości bazy wiedzy oraz zgłaszanie zmian w jej strukturze i treści
- współpraca z zespołami obsługi kadrowo – płacowej w celu kompleksowej obsługi zgłoszeń
- kierowanie zgłoszeń do II linii wsparcia oraz monitorowanie terminowości realizacji zleconych zgłoszeń
- monitorowanie zmian w przepisach wewnętrznych Banku i aplikacjach wykorzystywanych w usługach HR - w celu aktualizacji posiadanej wiedzy i inicjowania aktualizacji artykułów zamieszczonych w wewnętrznej bazie wiedzy udostępnionej pracownikom Banku,
- zgłaszanie propozycji usprawnień telefonicznego i help-deskowego procesu obsługi pracowników Banku w ww. zakresie
- znajomości przepisów prawa pracy, podstawowych zasad naliczania wynagrodzeń i pochodnych
od wynagrodzeń - zdolności szybkiej obsługi aplikacji informatycznych i szybkiego przyswajania zmian w tych aplikacjach
- wysokich zdolności komunikacyjnych oraz wysokiej kultury osobistej
- zdolności analitycznych i organizacyjnych
- zdolności współpracy i pracy pod presją
- umiejętności przygotowywania wyjaśnień w oparciu o przepisy i znajomości procesów HR w Banku
- konkurencyjne wynagrodzenie
- umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
- profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.