Jesteśmy polskim oddziałem, wiodącej na rynku brytyjskim, firmy doradztwa personalnego REED, która prowadzi działania z zakresu profesjonalnej rekrutacji i selekcji od 1960 roku.
W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Shared Services/BPO,Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko związane z biznesową obsługą klientów.
Stanowisko to jest znakomitą szansą na zdobycie doświadczenia w profesjonalnym, międzynarodowym środowisku pracy przy wsparciu najnowszych technologii i szkoleń.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu problemów Klienta oraz za wdrażanie nowych procedur w języku czeskim lub niemieckim.
Główne zadania:
Bieżący, sprawny telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem biznesowym w celu udzielania profesjonalnej pomocy, wsparcia przy współpracy z innymi działami.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka czeskiego lub niemieckiego (minimum C1)
- Znajomość języka angielskiego (minimum B1)
- Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem (Customer Service/ Call Center)
- Wysokie umiejętności komunikacyjne
- Zdolności interpersonalne
- Dobra obsługa komputera (MS Office)
- Szkolenia z najnowszych procedur i systemów
- Atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet benefitów
- Umowę o pracę
- Możliwość zdobycia nowych umiejętności i doświadczenia
- Codzienny kontakt z językiem obcym
- Pracę w przyjaznej atmosferze w międzynarodowym środowisku