Ogłoszenie numer: 609163, z dnia 2015-01-26
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 im. Jana Marcina Szancera
Specjalista ds. administrowania nieruchomością
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- administrowanie nieruchomościami należącymi do Szkoły (siedzibą i filią), w tym:
- prowadzenie dokumentacji budowlanej m.in. książki obiektu budowlanego, czuwanie nad terminowością przeglądów okresowych zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
- nadzór nad remontami, awariami i bieżącymi konserwacjami budynków, boisk, placów zabaw,
- monitorowanie stanu budynków i posesji pod względem bezpieczeństwa, w szczególności w okresie jesienno zimowym oraz podejmowanie działań w celu eliminacji zagrożeń,
- przygotowywanie projektów umów i zleceń w zakresie właściwym dla komórki i nadzór nad ich realizacją,
- udział w bieżących pracach m.in. związanych z eksploatacją obiektów, wyposażenia i instalacji,
- dokonywanie zakupów towarów, usług i robót budowlanych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych oraz Regulaminem udzielania zamówień wyłączonych z obowiązku stosowania ww. ustawy,
- zapewnienie terminowości przeglądów urządzeń P. POŻ i aktualizacji instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
- obsługa techniczna monitoringu a w szczególności: odtwarzanie i nagrywanie zdarzeń oraz współpraca w tym zakresie z pracownikami dydaktycznymi i instytucjami zewnętrznymi,
- obsługa techniczna i organizacyjna imprez szkolnych, w tym nagłośnienia,
- udział w planowaniu budżetu w zakresie mediów oraz monitorowanie realizacji budżetu w tym zakresie,
- przygotowywanie dokumentacji dot. zamówień publicznych,
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami majątkowymi i osobowymi,
- przygotowanie sprawozdań, zestawień, analiz, podsumowań i raportów z zakresu działania komórki,
- redagowanie pism w zakresie spraw właściwych dla komórki,
- uczestnictwo w pracach komisji przetargowych i inwentaryzacyjnych,
- pobieranie i rozliczanie zaliczek pieniężnych i odpowiedzialność materialna w tym zakresie,
- zastępstwo w przypadku nieobecności innych pracowników komórki, w tym czynności związane z obrotem gotówkowym i bieżącą obsługą procesu dydaktycznego,
- współpraca z instytucjami i firmami w zakresie właściwym dla komórki,
- prowadzenie teczek z dokumentacją właściwą zajmowanemu stanowisku zgodnie z instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt,
- porządkowanie dokumentacji i przekazywanie do zakładowej składnicy akt,
- referowanie przełożonemu spraw z zakresu działania komórki,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr223, poz. 1458 z późn. zm.),
- wykształcenie wyższe,
- minimum czteroletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów z zakresu zarządzania nieruchomościami,
- znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych,
- bardzo dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office,
- umiejętność korzystania z poczty elektronicznej i internetu,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w administracji samorządowej,
- umiejętność współpracy w zespole i organizacji pracy własnej,
- odpowiedzialność,sumienność,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- odporność nastres i umiejętność pracy pod presją czasu,
- gotowość dodoskonalenia zawodowego,
- postępowanie zgodnie zasadami etyki zawodowej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.