W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Specjalista ds. administracyjno-technicznych
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: AB/DK
Zadania:
- składanie zamówień na części,
- przygotowanie zestawień oraz dokumentacji z napraw narzędzi,
- wysyłka urządzeń poserwisowych (dokumentacja, zlecenie, nadzór) – kraj i zagranica,
- sporządzanie dokumentów magazynowych,
- aktualizowanie cenników,
- aktualizowanie zestawień realizacji zamówień,
- ewidencja zużycia paliwa,
- ewidencja wytworzonych odpadów,
- ewidencja zaimportowanego sprzętu elektronicznego i baterii,
- obsługa poczty,
- zlecanie usług kurierskich,
- obsługa reklamacji,
- zaopatrywanie firmy w niezbędne artykuły biurowe, spożywcze, chemiczne według bieżącego zapotrzebowania,
- obsługa gości (pomoc), dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- biegła znajomość j. angielskiego,
- skrupulatność,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel,
- prawo jazdy kat. B,
- Inicjatywa w działaniu,
- umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy,
- komunikatywność, dyspozycyjność, zaangażowanie, umiejętność pracy pod presją czasu,
- wysokie umiejętności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista.
Firma oferuje:
- stabilność i atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę przy ciekawych projektach w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- niezbędne narzędzia pracy,
- umowę o pracę,
- urozmaicony charakter pracy.