Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik administracyjno biurowy / Pracownik sekretariatu

    Biuro Rachunkowe "Komfort" sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
  • Specjalista ds Operacyjnych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jesteśmy otwarci na osoby pełne zapału i chętne do nauki, nawet jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w branży. Dołącz do naszego zespołu w centrali aptek Gemini i rozwijaj się razem z nami. Szukamy ludzi, którzy są gotowi podjąć wyzwanie i zdobyć cenne umiejętności w dynamicznym...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Kontraktowych

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
  • Pracownik Sekretariatu

    KLIMA-THERM Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Budowlanych 48 (Kokoszki)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    zadania: praca w dwuosobowym sekretariacie obsługującym ok 100 pracowników biura; dbanie o przepływ korespondencji pomiędzy centralą a biurami handlowymi w Polsce; wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu dekretacji SAP; prowadzenie archiwum dokumentów; zaopatrzenie biura w artykuły...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Medicover Stomatologia   Gdańsk, ul. Stryjewskiego 29C    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • General Administration Specialist

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Kontrola i nadzorowanie prac serwisu sprzątającego i florystycznego; Dystrybucja...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Medicover Stomatologia   Gdańsk, ul. Myśliwska 33A/1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    2 dni
    Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziale Obsługi Programu IDUB

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa administracyjna Programów prowadzonych w ramach realizacji Programu „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza”, kontakt z interesariuszami Programu (wewnętrznymi i zewnętrznymi) oraz wsparcie naukowców w...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Pracownik Biurowy Gdynia
Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Zakład Automatyki i Urządzeń Pomiarowych AREX Sp. z o.o.
Gdynia
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
932 dni temu

Ogłoszenie numer: 6994392, z dnia 2022-06-02

AREX Sp. z o.o. jest członkiem Grupy WB będącej największą prywatną grupą kapitałową polskiego przemysłu obronnego, oferującą zaawansowane rozwiązania dla sił zbrojnych z całego świata. Obecnie we wszystkich oddziałach Grupy WB na całym świecie pracuje ponad 1200 osób, z czego ponad połowę stanowią inżynierowie i pracownicy działów badawczo–rozwojowych.

AREX Sp. z o.o. specjalizuje się w projektowaniu i produkcji technologii dedykowanych trzem rynkom:
1. kolejowemu – m.in. systemy elektroenergetyczne dla infrastruktury kolejowej i drogowej, sztandarowy produkt – system elektrycznego ogrzewania rozjazdów usprawniający ruch pociągów w warunkach zimowych;
2. specjalnemu – m.in. zestawy treningowe do różnego typów uzbrojenia, podzespoły, systemy sterowania napędami w sprzęcie wojskowym;
3. elektromobilności – m.in. falowniki, silniki, magazyny energii, ładowarki.

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Miejsce pracy: Gdynia

 

Opis stanowiska

Kompleksowa obsługa Biura Spółki, w tym:

  • obsługa korespondencji przychodzącej / wychodzącej oraz centrali telefonicznej,
  • dbanie o właściwy obieg dokumentów i przepływ informacji wewnątrz firmy,
  • sporządzanie pism służbowych,
  • realizowanie obowiązkowej sprawozdawczości statystycznej z zakresu administracji,
  • wsparcie Zarządu w przygotowywaniu sprawozdań, raportów, prezentacji itp.,
  • wsparcie Zarządu w organizacji delegacji służbowych - zgłoszenia udziału w konferencjach itp. wydarzeniach, rezerwacja hoteli, biletów lotniczych / kolejowych,
  • obsługa spotkań biznesowych odbywających się na terenie Spółki,
  • nadzór nad zapotrzebowaniem na materiały papiernicze, czasopisma i artykuły spożywcze na potrzeby spotkań biznesowych wraz z ich zamawianiem / zakupem,
  • obsługa urządzeń biurowych.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe okołoadministracyjne,
  • znajomość języka angielskiego co najmniej w stopniu komunikatywnym, znajomość stylu formalnego,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • wysokie zdolności interpersonalne i kultura osobista,
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania, ustalania priorytetów,
  • sumienność, rzetelność,
  • umiejętność tworzenia stylistycznie poprawnych tekstów i komunikatów,
  • znajomość obsługi urządzeń i aplikacji biurowych,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w firmie z ponad 30-letnim doświadczeniem,
  • płaska struktura organizacyjna i swobodna atmosfera pracy,
  • dogodny dojazd (bliskość SKM i obwodnicy Trójmiasta),
  • prywatna opieka madyczna,
  • grupowe ubezpieczenie NNW,
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
  • możliwość przystąpienia do programu MULTISPORT,
  • możliwość przystąpienia do programu PPK.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Pracownik administracyjno biurowy / Pracownik sekretariatu

    Biuro Rachunkowe "Komfort" sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
  • Specjalista ds Operacyjnych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jesteśmy otwarci na osoby pełne zapału i chętne do nauki, nawet jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w branży. Dołącz do naszego zespołu w centrali aptek Gemini i rozwijaj się razem z nami. Szukamy ludzi, którzy są gotowi podjąć wyzwanie i zdobyć cenne umiejętności w dynamicznym...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Kontraktowych

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
  • Pracownik Sekretariatu

    KLIMA-THERM Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Budowlanych 48 (Kokoszki)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    zadania: praca w dwuosobowym sekretariacie obsługującym ok 100 pracowników biura; dbanie o przepływ korespondencji pomiędzy centralą a biurami handlowymi w Polsce; wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu dekretacji SAP; prowadzenie archiwum dokumentów; zaopatrzenie biura w artykuły...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Medicover Stomatologia   Gdańsk, ul. Stryjewskiego 29C    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • General Administration Specialist

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Kontrola i nadzorowanie prac serwisu sprzątającego i florystycznego; Dystrybucja...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Medicover Stomatologia   Gdańsk, ul. Myśliwska 33A/1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    2 dni
    Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziale Obsługi Programu IDUB

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa administracyjna Programów prowadzonych w ramach realizacji Programu „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza”, kontakt z interesariuszami Programu (wewnętrznymi i zewnętrznymi) oraz wsparcie naukowców w...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie...