obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków: Obsługa systemu ERP: księgowanie dokumentów, analiza procesów biznesowych i więcej. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz rozwijanie systemu ERP. Tworzenie dokumentacji i instrukcji użytkowników. Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
Nazwa stanowiska: technik Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Wsparcie pracowników SPNJO w zakresie korzystania z systemu USOS i innych systemów informatycznych w SPNJO. Przygotowywanie zestawień i opracowywanie danych na podstawie systemu USOS. Nadzór nad systemami i...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Specjalista ds. Administracji z j. francuskim (podstawowym)
Specjalista ds. Administracji z j. francuskim (podstawowym)
Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. k.
Katowice
praca stacjonarna
2064 dni temu
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Specjalista ds. Administracji z j. francuskim (podstawowym)
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: SDS/MASS
Zadania:
administrowanie błędów w systemach wewnętrznych,
sprawdzanie poprawności zgłoszeń,
rozwiązywanie problemów przy użyciu dostępnych narzędzi i procedur,
kontakt z innymi oddziałami firmy,
szczegółowe raportowanie z powierzonych zadań.
Wymagania:
znajomość języka francuskiego na poziomie min. A2,
chęć nauki i rozwoju w międzynarodowym środowisku,
dobra znajomość pakietu MS Office,
zainteresowanie rozwojem w obszarze nowych technologii,
umiejętności analityczne.
Firma oferuje:
pracę i możliwość rozwoju w firmie o międzynarodowej renomie,
szkolenia przygotowujące do podjęcia pracy na danym stanowisku,
obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków: Obsługa systemu ERP: księgowanie dokumentów, analiza procesów biznesowych i więcej. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz rozwijanie systemu ERP. Tworzenie dokumentacji i instrukcji użytkowników. Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
Nazwa stanowiska: technik Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Wsparcie pracowników SPNJO w zakresie korzystania z systemu USOS i innych systemów informatycznych w SPNJO. Przygotowywanie zestawień i opracowywanie danych na podstawie systemu USOS. Nadzór nad systemami i...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...