Najnowsze oferty pracy

  • Employee Lifecycle Specialist with Portuguese

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    About the position: Ensure efficient delivery of Employee LifeCycle services in designated zones, meeting Service Level Agreements. Maintain organizational management data and handle employee lifecycle events. Prepare contractual agreements and letters. Address employee data queries and provide...
  • Administrator w dziale HR

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych; Koordynowanie adaptacji nowych pracowników; Udział w projektach employer brandingowych przez media społecznościowe; Organizacja i koordynacja szkoleń oraz innych eventów firmowych; Zarządzanie dokumentacją kadrową i...
  • Employee Lifecycle Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
  • Specjalista ds. HR i Administracji

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    TWOJE ZADANIA: Prowadzenie procesów rekrutacji (przygotowywanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi i portalami ogłoszeniowymi, raportowanie bieżącego statusu procesów) Koordynacja procesu on-boardingu nowych...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Administrator w Dziale HR Warszawa
Specjalista ds. Administracji Personalnej

Specjalista ds. Administracji Personalnej

Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
816 dni temu

W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów.
Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 284 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Administracji Personalnej
Warszawa

Zespół Administracji Personalnej prowadzi obsługę kadrową spółek PWC w Polsce. W codziennej pracy stawiamy na wysoką jakość świadczonych usług, ale również na dobrą atmosferę pracy oraz wsparcie wewnątrz zespołu.

 

Rola:

  • obsługa miesięcznego procesu kadrowego dla jednej ze spółek PWC;
  • sporządzanie dokumentów kadrowych;
  • monitorowanie ważności orzeczeń lekarskich oraz przygotowywanie skierowań na badania medycyny pracy;
  • obsługa Płatnika (ZUA, ZWUA, ZCNA);
  • prowadzenie akt osobowych;
  • wprowadzanie danych kadrowych do systemu kadrowo-płacowego;
  • rozliczanie czasu pracy i nieobecności;
  • monitorowanie wniosków o możliwość pracy z zagranicy;
  • obsługa zapytań pracowniczych.

Profil:

  • wykształcenie wyższe;
  • min. 3 lata doświadczenia w obszarze administracji kadrowej, w tym dokumentacji pracowników;
  • praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
  • swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office w szczególności MS Excel;
  • doświadczenie w obsłudze programów kadrowo-płacowych;
  • znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację;
  • życzliwość i  profesjonalizm w działaniu i komunikacji;
  • samodzielność, terminowość, systematyczność, dobra organizacja pracy;
  • umiejętności analityczne, skrupulatność, dynamika w działaniu;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • gotowość do stałego poszerzania swojej wiedzy i umiejętności.

Oferujemy:

  • atrakcyjna lokalizacja z dogodnym dojazdem do biura;
  • stabilne warunki zatrudnienia;
  • prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny oraz kwartalne punkty do wykorzystania, m.in. na kartę sportową, bilety do kina czy voucher do restauracji, itp.;
  • dostęp do wewnątrzfirmowego programu szkoleń; 
  • telefon służbowy z dużym pakietem danych;
  • możliwości rozwoju kompetencji;
  • comiesięczne punkty do wykorzystania w Multikafeterii.

W przypadku wystąpienia problemów przy składaniu aplikacji skontaktuj się z nami pod adresem mailowym:pl_karieraeksperta@pwc.com 

Uprzejmie informujemy, iż adres mailowy pl_karieraeksperta@pwc.com nie służy do przesyłania aplikacji.

 

Poznaj

PwC

Dlaczego warto?

PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego. Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej. Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu. Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.

Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci

Krok Aplikacja online Aplikacja online
Krok Game-Based Assessment Game-Based Assessment
Krok Weryfikacja języka w formie video Weryfikacja języka w formie video
Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna

Proces rekrutacji - Profesjonaliści

Krok Aplikacja online Aplikacja online
Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
Krok Spotkanie rekrutacyjne Spotkanie rekrutacyjne

Podobne oferty

  • Employee Lifecycle Specialist with Portuguese

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    About the position: Ensure efficient delivery of Employee LifeCycle services in designated zones, meeting Service Level Agreements. Maintain organizational management data and handle employee lifecycle events. Prepare contractual agreements and letters. Address employee data queries and provide...
  • Administrator w dziale HR

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych; Koordynowanie adaptacji nowych pracowników; Udział w projektach employer brandingowych przez media społecznościowe; Organizacja i koordynacja szkoleń oraz innych eventów firmowych; Zarządzanie dokumentacją kadrową i...
  • Employee Lifecycle Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
  • Specjalista ds. HR i Administracji

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    TWOJE ZADANIA: Prowadzenie procesów rekrutacji (przygotowywanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi i portalami ogłoszeniowymi, raportowanie bieżącego statusu procesów) Koordynacja procesu on-boardingu nowych...