Nasza firma to organizacja z ogromnym potencjałem do wzrostu, działająca w sektorze FMCG, która jako jeden z liderów dostarcza na rynek najwyższej jakości produkty spożywcze. Firma posiada wieloletnie tradycje i konsekwentnie zwiększa swój udział rynkowy. W związku ze zmianą struktur organizacyjnych oraz ambitnymi planami ekspansji, aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. administracji i procedur
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania:
- Nadzór nad rejestrem procedur w Grupie Kapitałowej oraz jego bieżąca aktualizacja,
- Koordynacja procesu przygotowania, opiniowania i zatwierdzania procedur,
- Odpowiedzialność za prawidłową publikację i przechowywanie procedur,
- Koordynowanie właściwego rozdzielnika procedur,
- Nadzór nad kartami procesów,
- Zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi zleconych zadań,
- Codzienna współpraca z osobami z różnych obszarów biznesowych.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane administracja, ekonomia, zarządzanie i pokrewne),
- Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel,
- Doświadczenie we współpracy z dużą ilością osób i egzekwowaniu pracy innych,
- Mile widziane doświadczenie we wdrażaniu i monitorowaniu procedur,
- Asertywność oraz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- Samodzielność, zdolność podejmowania decyzji,
- Odporność na stres i szybkość w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu oraz terminowość.
Czeka na Ciebie:
- Praca w stabilnej firmie z tradycjami,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjny system wynagradzania wraz z pakietem benefitów,
- Dostęp do Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- Program rekomendacji pracowników – możliwość uzyskania dodatkowego bonusa finansowego za polecenie osób do pracy.