E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu.
Karta paliwowa E100 to nasz główny produkt a do niego oferujemy szereg usług dodatkowych dla transportu. Sieć akceptacji Naszej karty to już 16 500 lokalizacji w 32 krajach i w planach mamy jeszcze więcej!
W Polsce tworzymy zespół ponad 200 pracowników a w ramach grupy Nasza struktura to ponad 800 osób.
Pracujemy w międzynarodowym środowisku zaangażowanych specjalistów, którzy stawiają na rozwój firmy. Cały czas się uczymy i dążymy, aby rozwijać obszary, w których pracujemy.
Dołącz do Nas!
W związku z rozwojem naszej firmy aktualnie prowadzimy proces rekrutacyjny na nowe stanowisko:
Specjalista ds. administracji i obsługi klienta z językiem angielskim / rosyjskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami firmy, którzy chcą skorzystać z usługi rozliczenia Vat i akcyzy
- Przekazywanie Klientom informacji na temat sposobu rozliczeń
- Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów
- Weryfikowanie poprawności dostarczanych przez Klientów dokumentów
- Wprowadzanie danych do systemu
- Wypełnianie papierowych i elektronicznych formularzy związanych z rejestrowaniem Klientów w systemie, którzy chcą rozliczyć Vat i akcyzę
- Tworzenie raportów i analiz
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze Klienta i pracy z dokumentami
- Znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego na poziomie komunikatywnym
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego
- Skrupulatność, samodzielność w realizacji zadań i szczegółowość
- Znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin
- Przyjazna atmosfera pracy oraz zgrany zespół
- Rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
- Pakiet Benefitów; opieka medyczna Enel-Med, karta Multisport, e-learningowi system nauki języków obcych
- Szkolenia wdrożeniowe