Dzięki wiedzy i zaangażowaniu pracowników Rotenso Sp.z o.o. umacnia silną pozycję dostawcy nowoczesnych,
niezawodnych i przyjaznych dla środowiska rozwiązań z branży klimatyzacji,wentylacji i ogrzewania. Każdego roku Rotenso Sp. z o.o. poszerza swoją ofertę o nowe jednostki, które cechują coraz lepsze parametry technologiczne oraz nowoczesny design. Przewagę konkurencyjną firmy budujemy dzięki profesjonalistom z branży HVAC.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- masz wykształcenie min. średnie;
- masz min. 2 letnie doświadczenie w pracy biurowej;
- biegle posługujesz się pakietem MS Office oraz urządzeniami biurowymi;
- jesteś skrupulatny/a, dokładny/a;
- jesteś komunikatywny/a.
- prowadzenie administracji biurowej dotyczącej działu serwisu (korespondencji, organizacja poprawnego obiegu dokumentów, archiwizacja dokumentacji, skanowanie dokumentów, rozsyłanie i obsługa korespondencji),
- koordynowanie procesu zawierania i ewidencja umów z Autoryzowanymi Serwisami,
- kontrolę terminowości realizację uruchomień serwisowych,
- kontrolę i ewidencję faktur serwisowych, wykonywanie ewentualnych korekt,
- wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- możliwość rozwoju zawodowego oraz realizacji ciekawych projektów;
- narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań;
- dofinansowanie do pakietów sportowych;
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;
- dofinansowanie nauki języka angielskiego i języka niemieckiego;
- przyjemną atmosferę pracy w zgranym zespole.
Poznaj
Rotenso - Grupa Thermosilesia
41-700 Ruda Śląska
Dzięki wieloletnim inwestycjom w rozwój technologii urządzenia Rotenso® należą dziś do najbardziej innowacyjnych i energooszczędnych rozwiązań klimatyzacyjnych i grzewczych.
Sukces Rotenso to zasługa zaangażowania zespołu specjalistów: inżynierów, projektantów, doradców technicznych i handlowców, którzy nieustająco podnoszą swoje kompetencje.
Jeżeli myślisz o przyszłości dołącz do nas bo to technologia jutra i przestrzeń dla Twojego rozwoju.