OpusTrust Sp. z o.o.
jest członkiem Grupy OpusNet - dynamicznie rozwijającej się grupy spółek oferującej Klientom profesjonalne usługi w obszarze podatków, prawa, powiernictwa i outsourcingu księgowości. W związku z intensywnym rozwojem, do naszych biur w Zabierzowie (powiat krakowski) i w Gdańsku, poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista do spraw obsługi klienta
Miejsce pracy: Zabierzów k/Krakowa
Nr Ref.: CS/KRK
Obsługa klientów poprzez realizację ich zleceń i dyspozycji, a także koordynowanie działań z tym związanych, w szczególności:
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami;
- rozpoznawanie potrzeb biznesowych klientów;
- stosowanie indywidualnych rozwiązań dla rozpoznanych potrzeb klienta (spotkania, ofertowanie, negocjowanie warunków współpracy);
- koordynowanie obsługi klienta i ścisła współpraca w tym zakresie z pozostałymi biurami i podmiotami Grupy Opus;
- stosowanie procedur zapewniających wysoką jakość obsługi klienta;
- realizacja założonego budżetu sprzedażowego.
- wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: prawo, ekonomia, bankowość, finanse);
- biegła znajomość języka angielskiego;
- umiejętności sprzedażowe: prezentacji, negocjacji;
- wysokie zdolności komunikacyjne i umiejętność budowania partnerskich relacji z klientami;
- silna orientacja na realizację celów;
- dokładność, systematyczność i odpowiedzialność;
- umiejętność samodzielnego działania, organizowania pracy własnej i podwładnych;
- odporność na stres, umiejętność pracy pod presja czasu;
- prawo jazdy kategorii B.
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów korporacyjnych (preferowana praca w sektorze bankowym).
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- ciekawą pracę w dynamicznym, młodym zespole i ciekawej branży;
- stałe wynagrodzenie;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- ubezpieczenie zdrowotne.