Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie wyższe (marketing, reklama, zarządzanie), samodzielność, dobra organizacja czasu pracy, minimum 2 letnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu, łatwość nawiązywania kontaktów i wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, wiedza i doświadczenie marketingowe, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, obsługa pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, prawo jazdy kat B (warunek konieczny) Zakres obowiązków: zarządzanie Social Mediami (Facebook, Instagram, Linkedin), zarządzanie kanałem YouTube, współtworzenie scenariuszy filmów promocyjnych, współtworzenie strategii marketingowej we wszystkich kanałach sprzedaży, tworzenie kampanii e-marketingowych, tworzenie kampanii promocyjnych i wizerunkowych, tworzenie raportów z działań oraz analiza wyników, przygotowanie i udział w targach branżowych, współtworzenie konferencji, eventów i szkoleń związanych z kreowaniem wizerunku firmy
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 000 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
DUŻA 21, 25-304 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Dane kontaktowe:
Miejski Urząd Pracy w Kielcach
adrianlipa@konsorcjum.edu.pl
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Kontakt z pracodawcą drogą elektroniczną: adrianlipa@konsorcjum.edu.pl
Wymagane dokumenty:
cv
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach