Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/344/01/2018
Jeśli:
•posiadasz dobrą znajomość prawa pracy, zasad naliczania wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń,
•sprawnie obsługujesz aplikacje informatyczne,
•jesteś komunikatywna/komunikatywny,
•odznaczasz się wysoką kulturą osobistą,
•umiesz pracować pod presją czasu,
Czekamy właśnie na Ciebie!
Jako Specjalista Contact Center HR będziesz odpowiedzialny za:
•telefoniczną obsługę zapytań i zgłoszeń pracowników z zakresu spraw kadrowych i płacowych oraz związanych z realizacją świadczeń pracowniczych, np.: Pracowniczego Programu Emerytalnego, opieki medycznej, świadczeń socjalnych,
•współpracę z zespołami obsługi kadrowo – płacowej w celu kompleksowej obsługi zgłoszeń,
•monitorowanie zmian w przepisach wewnętrznych Banku i aplikacjach wykorzystywanych w usługach HR - w celu aktualizacji posiadanej wiedzy i inicjowania aktualizacji artykułów zamieszczonych w wewnętrznej bazie wiedzy udostępnionej pracownikom Banku,
•monitorowanie aktualności zawartości bazy wiedzy oraz zgłaszanie zmian w jej strukturze i treści,
•zgłaszanie propozycji usprawnień telefonicznego i help-deskowego procesu obsługi pracowników Banku w ww. zakresie
Dołączając do nas zyskujesz:
•stabilizację zatrudnienia - umowa o pracę
•możliwość rozwoju w obszarze HR w największej instytucji finansowej w kraju
•atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny My Benefit, Leasing Samochodów
•konkurencyjne wynagrodzenie
•profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.