Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Zapewnienie pozytywnej i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
18 godz.
Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
23 godz.
Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
3 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Social Media Support Specialist – j. niemiecki, j.angielski
Social Media Support Specialist – j. niemiecki, j.angielski
Lisiecki Kadry Konsultacje
śląskie
praca stacjonarna
3502 dni temu
LKK Sp. z o.o.to ludzie z wieloletnim doświadczeniem - wykorzystując praktyczną wiedzę i osiągnięcia nauki, pomagamy naszym Klientom podnosić jakość i skuteczność ich działań. Pragniemy rozwijać się i rosnąć w siłę, nieustannie się doskonaląc. Sukcesy firm, dla których znaleźliśmy cenionych pracowników, trafnie zdiagnozowaliśmy zasoby lub otoczenie czy wyszkoliliśmy zespół, są także naszymi sukcesami.
Obecnie dla naszego Klienta, globalnego dostawcy światowej klasy innowacyjnych rozwiązań i usług biznesowych, poszukujemy kandydatów do pracy w centrum usług w Sofii.
Tworzymy Kariery, nie miejsca pracy.
Nasz cel to nie tylko zapewnienie miejsc pracy, inwestowanie w budowę kariery naszych pracowników. Nasza kultura pracy skupia się na rozwoju pracowników oraz dbałości o zachowanie balansu między życiem zawodowym a prywatnym. Oferujemy dla najlepszych pracowników bardzo dobre wynagrodzenie oraz dużą ilość nowych doświadczeń, a także możliwość rozwoju w wielu branżach i regionach.
Od 2008 roku, firma dokonała znaczących inwestycji, aby zaspokoić rosnące potrzeby naszych klientów. Jest to międzynarodowy i różnorodny zespół pracowników z różnych środowisk, kultur i narodowości. Nieprzypadkowe miejsce: Sofia, to nie tylko miasto turystyczne, ale dom dla mieszkańców z całego świata, znane na całym świecie ze swojej gościnności i akceptacji innych kultur.
Otwarty w 2008 roku oddział w Sofii jest wielojęzycznym centrum obsługa klienta. Od tego czasu rozrósł się do ponad 500 pracowników. Nasz zespół specjalistów zapewnia wsparcie techniczne i obsługę klienta w 16 językach europejskich.
Social Media Support Specialist – j. niemiecki, j.angielski
Miejsce pracy: Sofia, Bułgaria.
Wymagania:
znajomość j. niemieckiego: C1,
znajomość j. angielskiego: C1,
podstawowa umiejętność obsługi komputera i sprawnego pisania na klawiaturze.
Oferta:
umowa o prace,
profesjonalne szkolenia,
bardzo dobre warunki pracy (poniedziałek-niedziela),
elastyczne godziny pracy,
atrakcyjne wynagrodzenie,
wsparcie finansowe związane w przeprowadzką do Sofii,
zdobycie doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi klienta indywidualnego lub biznesowego.
Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Zapewnienie pozytywnej i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
18 godz.
Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
23 godz.
Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
3 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...