iCEA należy do Digital Now! Holding holdingu zrzeszającego podmioty specjalizujące się w udzielaniu kompleksowego wsparcia branży e-commerce oraz firmom usługowym działającym online. Jeśli chcesz dołączyć do grupy najlepszych ekspertów z branży SEO i SEM, digital marketingu, pasjonatów i profesjonalistów, dla których praca jest przyjemnością zapraszamy do nas!
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Social Media Specialist
Miejsce pracy: Poznań
To możemy Ci zaproponować:
- elastyczne godziny pracy,
- szkolenia i rozwojowe projekty,
- zdrowe ciało (Multisport i LuxMed),
- grupowe ubezpieczenie,
- dofinansowanie do okularów,
- wolne w Twoje urodziny,
- wyjazdy integracyjne,
- strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki),
- praca hybrydowa,
- lekcje języka angielskiego,
- biuro dog friendly,
i wiele innych benefitów!
W jakim obszarze będziemy współpracować:
- realizowanie strategii komunikacji w social media,
- tworzenie i publikowanie treści na kanały social media spółek holdingu,
- tworzenie harmonogramów publikacji,
- bieżący monitoring social media oraz reagowanie na komentarze i wzmianki,
- tworzenie i optymalizacja kampanii płatnych w social media,
- tworzeniu materiałów graficznych i zdjęciowych na potrzeby mediów społecznościowych,
- współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za wideo i kreację graficzną w zakresie tworzenia materiałów na social media,
- współpraca z innymi zespołami w Dziale Marketingu w celu realizowania wspólnej strategii komunikacji,
- monitoring trendów i działań konkurencji w obszarze social media,
- analiza prowadzonych działań.
Twoje doświadczenie:
- min. 1 rok doświadczenia w pracy w obszarze social media,
- doświadczenie w prowadzeniu profili firmowych na platformach: Facebook, LinkedIn, Instagram, TikTok, YouTube,
- umiejętność tworzenia angażujących treści dopasowanych do charakteru komunikacji w social media,
- umiejętność tworzenia i optymalizacji kampanii płatnych na Facebooku i Instagramie,
- znajomość narzędzi do zarządzania i monitorowania social media,
- umiejętność realizacji strategii marketingowej i biznesowego wykorzystania kanałów social media,
- znajomość zasad budowania zaangażowania i zwiększania zasięgów w social media,
- umiejętność weryfikacji i optymalizacji prowadzonych działań,
- znajomość zagadnień z zakresu marketingu internetowego,
- podstawowa znajomość programów graficznych pakietu Adobe (Photoshop),
- proaktywność i chęć wdrażania własnych pomysłów,
- samodzielność.
Mile widziana:
- znajomość trendów w marketingu internetowym i e-commerce,
- znajomość narzędzia Sales Navigator.