Grupa ICEA należy do Digital Now! Holding – holdingu zrzeszającego podmioty specjalizujące się w udzielaniu kompleksowego wsparcia branży e-commerce oraz firmom usługowym działającym online.
Jeśli chcesz dołączyć do grupy najlepszych ekspertów z branży SEO i SEM, digital marketingu, pasjonatów i profesjonalistów, dla których praca jest przyjemnością zapraszamy do nas.
Poszukujemy osoby, która zasili nasze szeregi na stanowisku Social Media Specialist i wesprze działania nie tylko Grupy iCEA, ale także rozwój naszych spółek Holdingu.
Social Media Specialist
Miejsce pracy: Poznań
To możemy Ci zaproponować:
- elastyczne godziny pracy 7.00/9.00 15.00/17.00,
- stabilne zatrudnienie w firmie, która jest liderem rynku SEO,
- atrakcyjne wynagrodzenie i dowolna forma współpracy (UoP, UZ, B2B),
- po okresie wdrożeniowym możliwa częściowa praca zdalna,
- szkolenia z możliwością uzyskania branżowych certyfikatów,
- biuro przyjazne psom,
- strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki),
- prywatną opiekę medyczną LuxMed,
- dofinansowanie do Multisportu,
- dofinansowanie do okularów,
- ubezpieczenie grupowe,
- urodzinowy dzień wolny,
- regularne integracje,
- biblioteczkę pracowniczą.
W jakim obszarze będziemy współpracować:
- realizowanie strategii komunikacji w social media,
- tworzenie i publikowanie treści na kanały social media spółek holdingu,
- tworzenie harmonogramów publikacji,
- bieżący monitoring social media oraz reagowanie na komentarze i wzmianki,
- tworzenie i optymalizacja kampanii płatnych w social media,
- tworzeniu materiałów graficznych i zdjęciowych na potrzeby mediów społecznościowych,
- współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za wideo i kreację graficzną w zakresie tworzenia materiałów na social media,
- współpraca z innymi zespołami w Dziale Marketingu w celu realizowania wspólnej strategii komunikacji,
- monitoring trendów i działań konkurencji w obszarze social media,
- analiza prowadzonych działań.
Twoje doświadczenie:
- min. 1 rok doświadczenia w pracy w obszarze social media,
- doświadczenie w prowadzeniu profili firmowych na platformach: Facebook, LinkedIn, Instagram, TikTok, YouTube,umiejętność tworzenia angażujących treści dopasowanych do charakteru komunikacji w social media,
- umiejętność tworzenia i optymalizacji kampanii płatnych na Facebooku i Instagramie,
- znajomość narzędzi do zarządzania i monitorowania social media,
- umiejętność realizacji strategii marketingowej i biznesowego wykorzystania kanałów social media,
- znajomość zasad budowania zaangażowania i zwiększania zasięgów w social media,
- umiejętność weryfikacji i optymalizacji prowadzonych działań,
- znajomość zagadnień z zakresu marketingu internetowego,
- podstawowa znajomość programów graficznych pakietu Adobe (Photoshop),
- proaktywność i chęć wdrażania własnych pomysłów,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność.
Mile widziana:
- znajomość trendów w marketingu internetowym i e-commerce,
- znajomość narzędzia Sales Navigator.