Najnowsze oferty pracy

  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego RF

    OJMA Technologies Sp. z o.o.   łódzkie    praca mobilna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Wsparcie zespołu sprzedaży w zakresie technologicznych aspektów rozwiązań inżynieryjnych. Tworzenie innowacyjnych rozwiązań oraz szczegółowych specyfikacji technicznych. Organizowanie i prowadzenie prezentacji oraz demonstracji technicznych. Współpraca z klientami z...
  • Inżynier ds. wsparcia Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   łódzkie    praca mobilna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie technologiczne dla zespołu sprzedaży. Opracowywanie innowacyjnych rozwiązań i specyfikacji technicznych. Organizacja i przeprowadzanie prezentacji oraz demonstracji technicznych. Kontakt z klientami międzynarodowymi. Międzynarodowe podróże służbowe.
  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat
    4 dni
    Odpowiedzialność za globalną organizację i wsparcie zakładu. Wsparcie inżynierów procesów, rozwój prototypowego sprzętu. Realizacja projektów prototypów, testów, konfiguracji. Zarządzanie danymi produkcyjnymi, listami działań dla sprzętu prototypowego. Raportowanie KPI: OEE...
  • Prototype Technician

    Aptiv   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat
    6 dni
    Your role: You will be responsible for all matters related to the global organization and Gdansk plant support for prototypes (assembly equipment & processes issues). In particular you will be responsible for: Supporting process engineers in the development of prototype process equipment. Performing...
  • Młodszy Specjalista ds. budowy infrastruktury energetycznej

    NetWorkS! sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Co będziesz robić? Współpracować z firmami podwykonawczymi przy budowie i modernizacji zasilania stacji bazowych sieci mobilnej; Nadzorować postęp prac, brać udział w odbiorach i rozliczeniach; Weryfikować dokumentację projektową, szukać najlepszych rozwiązań i optymalizować koszty;...
  • Inspektor diagnosta ds. nawierzchni i podtorza

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Ostrów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.
    8 godz.
    Zakres obowiązków: prowadzenie badań diagnostycznych, ocena stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, sporządzanie dokumentacji do książki obiektu budowlanego, wynikającej z obowiązujących przepisów z zakresu prawa budowlanego, nanoszenie zmian w...
  • Inżynier Wsparcia Technicznego HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twoje zadania: Pomoc techniczna dla klientów (instalacja, obsługa pomp ciepła, rekuperacji, klimakonwektorów, automatyki) Tworzenie i rozwój sieci serwisantów w Polsce; Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej; Wsparcie dla działu sprzedaży; Prowadzenie szkoleń i webinarów dla klientów;
  • Główny Specjalista / Główna Specjalistka ds. Infrastruktury

    Orange Polska S.A.   Piła    praca mobilna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Lokalizacja oraz usuwanie awarii i skomplikowanych, nietypowych uszkodzeń. Koordynacja realizacji procesu usuwania awarii i uszkodzeń. Przewidywanie i identyfikowanie zagrożeń, prowadzenie analiz danych zgromadzonych w systemach ewidencyjnych na temat awarii i uszkodzeń, przetwarzanie ich a...
  • Doradca techniczny ds. urządzeń kontrolno-pomiarowych

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wsparcie techniczne dla produktów i usług związanych z aparaturą kontrolno-pomiarową i systemami SCADA. Analiza zgłoszeń, diagnozowanie problemów, znajdowanie rozwiązań dla klientów. Przygotowywanie ofert techniczno-handlowych, współpraca z kierownikami sprzedaży. Współpraca z...
  • Koordynator Techniczny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa zlecenie  rekrutacja online
    3 dni
    Zakres działań: Nadzór nad terminową realizacją zadań zespołu technicznego; Organizacja obsługi technicznej powierzchni biurowej Klienta; Kierowanie pracami związanymi z usuwaniem usterek i awarii. Nadzór nad instalacjami, urządzeniami i wyposażeniem technicznym biura; Zarządzanie...
Zobacz więcej ofert pracy

SharePoint Support Engineer

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Łódź
specjalista junior / mid / senior
praca stacjonarna
1340 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

SharePoint Support Engineer
Miejsce pracy: Łódź

To provide a single point of contact for users, dealing with the management of both routine and non-routine incidents, problems and requests.  Provision of 2nd line support for incidents.

  • Inputs to and suggests improvements to designs.
  • Provides designs for small size components.
  • Work is monitored by senior colleagues problems and queries are escalated to ensure timescales are met.
  • Contributes towards plans for own individual work items
  • For routine and non-routine problems, produces high quality solutions and documentation through the use of a structured approach that may include appropriate methods, tools and testing.
  • Seeks appropriate review and then presents technical information to technical audiences both orally and in writing.
  • Communicates issues in a timely manner
  • Requires close supervision, is able to listen and act on instructions given.
  • Contributes to team meetings, peer review of deliverables etc.
  • Adheres to corporate and local development methodologies as appropriate.
  • Adheres to corporate and local processes.
  • May have limited input to local processes.
  • Keep abreast of technology developments within their own specialism.
  • Experienced User of SharePoint 2013 (and/or, to a lesser extent, Sharepoint 2010 User)
  • Experienced Service Desk operator (the more experience an operator has with dealing with User issues the better they will be)
  • Experienced at investigating sources of knowledge to find appropriate answers (the Group will be provided with access to a number of sources of information from which they are likely to find answers to issues they are trying to resolve)
  • Self-motivated (the more an operator can work on their own to try to find and answer without giving up at the first hurdle, the better)
  • Team player. We would expect them to seek help from the Platform Support Team if necessary rather than waste lots of time trying to find a solution for themselves. As they become more familiar with the knowledge base resources and learn the solutions themselves, this reliance will diminish)
  • Good communicators (apart from the obvious point about dealing with users, we are keen for the Resolver group to feedback and process improvements or suggestions for FAQs/additions to the knowledgebase as they see fit from their experience – of SharePoint 2013 or otherwise)
  • Analytical and problem solving skills is key to investigating issues.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Inputs to and suggests improvements to designs.
  • Provides designs for small size components.
  • Work is monitored by senior colleagues problems and queries are escalated to ensure timescales are met.
  • Contributes towards plans for own individual work items
  • For routine and non-routine problems, produces high quality solutions and documentation through the use of a structured approach that may include appropriate methods, tools and testing.
  • Seeks appropriate review and then presents technical information to technical audiences both orally and in writing.
  • Communicates issues in a timely manner
  • Requires close supervision, is able to listen and act on instructions given.
  • Contributes to team meetings, peer review of deliverables etc.
  • Adheres to corporate and local development methodologies as appropriate.
  • Adheres to corporate and local processes.
  • May have limited input to local processes.
  • Keep abreast of technology developments within their own specialism.
  • Experienced User of SharePoint 2013 (and/or, to a lesser extent, Sharepoint 2010 User)
  • Experienced Service Desk operator (the more experience an operator has with dealing with User issues the better they will be)
  • Experienced at investigating sources of knowledge to find appropriate answers (the Group will be provided with access to a number of sources of information from which they are likely to find answers to issues they are trying to resolve)
  • Self-motivated (the more an operator can work on their own to try to find and answer without giving up at the first hurdle, the better)
  • Team player. We would expect them to seek help from the Platform Support Team if necessary rather than waste lots of time trying to find a solution for themselves. As they become more familiar with the knowledge base resources and learn the solutions themselves, this reliance will diminish)
  • Good communicators (apart from the obvious point about dealing with users, we are keen for the Resolver group to feedback and process improvements or suggestions for FAQs/additions to the knowledgebase as they see fit from their experience – of SharePoint 2013 or otherwise)
  • Analytical and problem solving skills is key to investigating issues.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Textorial Park
ul. Fabryczna 17
90-344, Łódź

University Business
Park ul. Wólczańska 178
90-530, Łódź

Nowa Fabryczna
ul. Składowa 35
90-127, Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego RF

    OJMA Technologies Sp. z o.o.   łódzkie    praca mobilna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Wsparcie zespołu sprzedaży w zakresie technologicznych aspektów rozwiązań inżynieryjnych. Tworzenie innowacyjnych rozwiązań oraz szczegółowych specyfikacji technicznych. Organizowanie i prowadzenie prezentacji oraz demonstracji technicznych. Współpraca z klientami z...
  • Inżynier ds. wsparcia Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   łódzkie    praca mobilna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie technologiczne dla zespołu sprzedaży. Opracowywanie innowacyjnych rozwiązań i specyfikacji technicznych. Organizacja i przeprowadzanie prezentacji oraz demonstracji technicznych. Kontakt z klientami międzynarodowymi. Międzynarodowe podróże służbowe.
  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat
    4 dni
    Odpowiedzialność za globalną organizację i wsparcie zakładu. Wsparcie inżynierów procesów, rozwój prototypowego sprzętu. Realizacja projektów prototypów, testów, konfiguracji. Zarządzanie danymi produkcyjnymi, listami działań dla sprzętu prototypowego. Raportowanie KPI: OEE...
  • Prototype Technician

    Aptiv   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat
    6 dni
    Your role: You will be responsible for all matters related to the global organization and Gdansk plant support for prototypes (assembly equipment & processes issues). In particular you will be responsible for: Supporting process engineers in the development of prototype process equipment. Performing...
  • Młodszy Specjalista ds. budowy infrastruktury energetycznej

    NetWorkS! sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Co będziesz robić? Współpracować z firmami podwykonawczymi przy budowie i modernizacji zasilania stacji bazowych sieci mobilnej; Nadzorować postęp prac, brać udział w odbiorach i rozliczeniach; Weryfikować dokumentację projektową, szukać najlepszych rozwiązań i optymalizować koszty;...
  • Inspektor diagnosta ds. nawierzchni i podtorza

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Ostrów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.
    8 godz.
    Zakres obowiązków: prowadzenie badań diagnostycznych, ocena stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, sporządzanie dokumentacji do książki obiektu budowlanego, wynikającej z obowiązujących przepisów z zakresu prawa budowlanego, nanoszenie zmian w...
  • Inżynier Wsparcia Technicznego HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twoje zadania: Pomoc techniczna dla klientów (instalacja, obsługa pomp ciepła, rekuperacji, klimakonwektorów, automatyki) Tworzenie i rozwój sieci serwisantów w Polsce; Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej; Wsparcie dla działu sprzedaży; Prowadzenie szkoleń i webinarów dla klientów;
  • Główny Specjalista / Główna Specjalistka ds. Infrastruktury

    Orange Polska S.A.   Piła    praca mobilna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Lokalizacja oraz usuwanie awarii i skomplikowanych, nietypowych uszkodzeń. Koordynacja realizacji procesu usuwania awarii i uszkodzeń. Przewidywanie i identyfikowanie zagrożeń, prowadzenie analiz danych zgromadzonych w systemach ewidencyjnych na temat awarii i uszkodzeń, przetwarzanie ich a...
  • Doradca techniczny ds. urządzeń kontrolno-pomiarowych

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wsparcie techniczne dla produktów i usług związanych z aparaturą kontrolno-pomiarową i systemami SCADA. Analiza zgłoszeń, diagnozowanie problemów, znajdowanie rozwiązań dla klientów. Przygotowywanie ofert techniczno-handlowych, współpraca z kierownikami sprzedaży. Współpraca z...
  • Koordynator Techniczny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa zlecenie  rekrutacja online
    3 dni
    Zakres działań: Nadzór nad terminową realizacją zadań zespołu technicznego; Organizacja obsługi technicznej powierzchni biurowej Klienta; Kierowanie pracami związanymi z usuwaniem usterek i awarii. Nadzór nad instalacjami, urządzeniami i wyposażeniem technicznym biura; Zarządzanie...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379