Ogłoszenie numer: 20159, z dnia 2006-05-17
Bank Danych o Inżynierach Sp. J.
Klient Banku Danych o Inżynierach. Międzynarodowa korporacja - producent nowoczesnego szkła.
Serwisant Jakościowy Klienta
Miejsce pracy: Polska
Nr Ref.: 1832-06
Opis stanowiska
- współpraca z klientem w zakresie reklamacji- uczestniczenie w ocenie wyrobów niezgodnych- nadzorowanie dokumentacji reklamacyjnej od klientów wewnętrznych i zewnętrznych- organizowanie i prowadzanie szkoleń w zakresie wymagań jakościowych związanych z problemami jakościowymi u klienta- nadzorowanie analizy przyczyn reklamacji oraz uczestniczenie w opracowaniu planu działań korygujących- nadzorowanie działań poserwisowych i poreklamacyjnych- przygotowywanie auditów klientowskich w zakładzieWymagania
- wykształcenie wyższe mile widziane w zakresie jakości- znajomość narzędzi jakościowych stosowanych do rozwiązywania problemów- bardzo dobra znajomość języka angielskiego- znajomość pakietu MS Office: Word, Excel, Power Point - znajomość norm jakościowych ISO 9000/TS 16949- znajomość metodologii rozwiązywania problemów, analizy procesowej oraz technik i narzędzi jakości- znajomość norm TS 16949- umiejętności organizacyjne i współpracy w zespole, komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność pracy w stresie- umiejętności analityczne i systematyczne podejście do rozwiązywania problemówProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.