Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader z językiem niemieckim i angielskim

    Klient portalu Praca.pl   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta; Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów; Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole; Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników; Współudział w rekrutacji i wdrożeniu nowych członków zespołu;
  • Kierownik Działu Obsługi Klienta i Kas

    Transgourmet Polska   Łódź, Pabianicka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
  • Koordynator Opieki Szpitalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 455    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    U nas będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna za: koordynację opieki nad Pacjentem w tzw. modelu szpitalnym; nadzór nad pracą Pielęgniarzy i Pielęgniarek oddziału pooperacyjnego; nadzór nad pracą Salowych oddziału; komunikację i organizację opieki nad Pacjentem; dokumentowanie...
  • Koordynator Opieki Szpitalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator
    1 dni
    Twoją rolą będzie: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych ortopedycznych i laryngologicznych, zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z przygotowania pacjenta do operacji oraz przyjęcia na oddział, bezpośrednia obsługa Pacjentów oraz...
  • Team Leader Biura Obsługi Klienta

    GOMEZ   Suchy Las    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zadaniami w Dziale Obsługi Klienta; Zarządzanie zespołem Działu Obsługi Klienta; Wdrożenie procedur; Wdrażanie nowych rozwiązań i technologii; Parametryzacja zadań działu; Terminowa realizacja procesu obsługi klienta; Indywidualne podejście do klienta;...
  • Koordynator Opieki Szpitalnej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Koordynacja opieki nad Pacjentem w modelu szpitalnym; Nadzór nad pracą pielęgniarzy i pielęgniarek na oddziale pooperacyjnym; Zarządzanie pracą salowych oddziału; Organizacja i komunikacja opieki nad Pacjentem; Dokumentowanie podejmowanych działań pielęgniarskich;
  • Pracownik ds. obsługi Pacjenta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator
    13 dni
    Prezentacja oferty usług medycznych – zabiegi ortopedyczne i laryngologiczne. Organizacja procesu przygotowania pacjenta do operacji i przyjęcia na oddział. Bezpośrednia obsługa pacjentów oraz kontakt telefoniczny i mailowy.
  • Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Kępno    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? realizacja planów sprzedaży usług projektowych oraz poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost ilości realizowanych transakcji pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami projektowymi i profesjonalnymi np.: deweloperami, agencjami...
  • Kierownik Działu Sprzedaży Usług Projektowych

    Klient portalu Praca.pl   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Realizacja planów sprzedaży oraz poszukiwanie nowych rozwiązań dla wzrostu ilości transakcji; Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi, takimi jak deweloperzy czy agencje nieruchomości; Współpraca z różnymi działami firmy oraz koordynacja pracy...
  • Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? realizacja planów sprzedaży usług projektowych oraz poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost ilości realizowanych transakcji pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami projektowymi i profesjonalnymi np.: deweloperami, agencjami...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Process Controller

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Katowice
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
1018 dni temu

Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Process Controller
Miejsce pracy: Katowice


Responsibilities
  • Follows established processes / systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries.
  • Documents actions taken to resolve enquiries.
  • Takes ownership for documenting, and monitoring adherence to all account related processes.
  • Ensures the processes in place are aligned with the contractual requirements. Acts as point of escalation and owns management of the processes leading to successful resolution of the escalated issue.
  • Responsible for the implementation of any new processes resulting from account changes as well as ensuring full team engagement in the new developments.
  • Escalates issues as necessary to deliver required service level and meet or exceed customer expectations / SLA.
  • Monitors performance through statistical reporting and analysis.
  • Analyses and identifies areas of improvement to the service to ensure customer satisfaction
  • Prevents negative trends by properly raising and reacting to performance and progress gaps.
  • Owns and accepts personal responsibility for customer problems and champions customer issues to resolution.
  • Builds and enhances strong customer relationships and acts as an escalation point for the customer.
  • Takes responsibility for learning about all current customer needs
Requirements
  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related job experience (good to have, but not mandatory)
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Follows established processes / systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries.
  • Documents actions taken to resolve enquiries.
  • Takes ownership for documenting, and monitoring adherence to all account related processes.
  • Ensures the processes in place are aligned with the contractual requirements. Acts as point of escalation and owns management of the processes leading to successful resolution of the escalated issue.
  • Responsible for the implementation of any new processes resulting from account changes as well as ensuring full team engagement in the new developments.
  • Escalates issues as necessary to deliver required service level and meet or exceed customer expectations / SLA.
  • Monitors performance through statistical reporting and analysis.
  • Analyses and identifies areas of improvement to the service to ensure customer satisfaction
  • Prevents negative trends by properly raising and reacting to performance and progress gaps.
  • Owns and accepts personal responsibility for customer problems and champions customer issues to resolution.
  • Builds and enhances strong customer relationships and acts as an escalation point for the customer.
  • Takes responsibility for learning about all current customer needs
  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related job experience (good to have, but not mandatory)
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Team Leader z językiem niemieckim i angielskim

    Klient portalu Praca.pl   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta; Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów; Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole; Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników; Współudział w rekrutacji i wdrożeniu nowych członków zespołu;
  • Kierownik Działu Obsługi Klienta i Kas

    Transgourmet Polska   Łódź, Pabianicka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
  • Koordynator Opieki Szpitalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 455    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    U nas będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna za: koordynację opieki nad Pacjentem w tzw. modelu szpitalnym; nadzór nad pracą Pielęgniarzy i Pielęgniarek oddziału pooperacyjnego; nadzór nad pracą Salowych oddziału; komunikację i organizację opieki nad Pacjentem; dokumentowanie...
  • Koordynator Opieki Szpitalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator
    1 dni
    Twoją rolą będzie: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych ortopedycznych i laryngologicznych, zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z przygotowania pacjenta do operacji oraz przyjęcia na oddział, bezpośrednia obsługa Pacjentów oraz...
  • Team Leader Biura Obsługi Klienta

    GOMEZ   Suchy Las    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zadaniami w Dziale Obsługi Klienta; Zarządzanie zespołem Działu Obsługi Klienta; Wdrożenie procedur; Wdrażanie nowych rozwiązań i technologii; Parametryzacja zadań działu; Terminowa realizacja procesu obsługi klienta; Indywidualne podejście do klienta;...
  • Koordynator Opieki Szpitalnej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Koordynacja opieki nad Pacjentem w modelu szpitalnym; Nadzór nad pracą pielęgniarzy i pielęgniarek na oddziale pooperacyjnym; Zarządzanie pracą salowych oddziału; Organizacja i komunikacja opieki nad Pacjentem; Dokumentowanie podejmowanych działań pielęgniarskich;
  • Pracownik ds. obsługi Pacjenta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator
    13 dni
    Prezentacja oferty usług medycznych – zabiegi ortopedyczne i laryngologiczne. Organizacja procesu przygotowania pacjenta do operacji i przyjęcia na oddział. Bezpośrednia obsługa pacjentów oraz kontakt telefoniczny i mailowy.
  • Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Kępno    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? realizacja planów sprzedaży usług projektowych oraz poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost ilości realizowanych transakcji pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami projektowymi i profesjonalnymi np.: deweloperami, agencjami...
  • Kierownik Działu Sprzedaży Usług Projektowych

    Klient portalu Praca.pl   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Realizacja planów sprzedaży oraz poszukiwanie nowych rozwiązań dla wzrostu ilości transakcji; Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi, takimi jak deweloperzy czy agencje nieruchomości; Współpraca z różnymi działami firmy oraz koordynacja pracy...
  • Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? realizacja planów sprzedaży usług projektowych oraz poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost ilości realizowanych transakcji pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami projektowymi i profesjonalnymi np.: deweloperami, agencjami...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379