Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • SAP PLM Consultant

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    RESPONSIBILITIES Perform System Configuration; Author Functional Specifications; End user training; Communication with the customer (onsite + remote) Presales activities; Guiding junior consultants; ‘Nice to have’ skills: Knowledge of SAP EPD is nice to have; REQUIREMENTS Looking for experienced...
  • SAP FI Consultant

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    RESPONSIBILITIES Functional SAP experience, including hands on FI Configuration responsibilities in the following areas: General Ledger, Accounts Payable, Accounts Receivable, Assets Accounting, Period-closing functionality, Treasury functionality, Cost Element Accounting, Cost Center Accounting,...
  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia technicznego dla sprzętu elektronicznego oraz usług internetowych, głównie przez kontakt telefoniczny i e-mailowy.
  • Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od...
  • Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Wsparcia Obsługi Klienta (FOOD)

    J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska Poszukujemy bardzo dobrze zorganizowanej osoby do pracy w obszarze wsparcia obsługi klienta w naszej największej branży badań żywności. Na co dzień w ramach tego stanowiska będziesz odpowiedzialny/ odpowiedzialna za: poprawne składanie zleceń klientów w naszym wewnętrznym...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Priority Services Specialist with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Rumunia, Bukareszt    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Splaiul Unirii 165, TNO3 Building, Rumunia standard hours 9-17 Full office work What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email, phone, and...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Desk Sepcialist with German

Hemmersbach
Wrocław
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
rekrutacja online
877 dni temu

Hemmersbach provides IT infrastructure services in more than 190 countries with 50+ own subsidiaries. We deliver exclusively for the leading companies in the IT industry. As pragmatic problem solvers, we not only enthuse our customers, but also make the world a better place: 20% of our profits go into our Direct Actions Hemmersbach Rhino Force and Hemmersbach Kids’ Family. That’s why Hemmersbach is The Social Purpose IT Company.


Service Desk Sepcialist with German
Wroclaw
Your Tasks
  • Providing remote L1,5 Global Support to end users (German language)
  • Analyzing problem & putting correct resolution in place
  • Troubleshooting and relating resolution procedures to non-technical end- users
  • Opening, closing & monitoring of the incidents in the system during the complete incident lifecycle
  • Monitoring the correct timelines (SLA)
  • Handling contact with the end user via phone, e-mail & chat
  • Providing input toward Knowledge base maintenance

Our Requirements
  • Good command of German language (B2-C1)
  • English needs to be on communicative level
  • Strong organizational skills with ability to prioritize effectively
  • Excellent communication skills and ability to interact professionally with a diverse group of clients and staff in difficult or conflict situations
  • Previous experience with L1 remote support including: troubleshooting, diagnosis, resolution, software deployment will be considered as distinctive asset
  • Able to work on shifts (6 a.m. - 7 p.m.) Mon-Fri

Your Benefits
  • A secure job position in an exponentially growing international IT company
  • Room to implement your own ideas, challenges within your own responsibility
  • Possibility to grow within a multicultural work environment with a flat structure and direct, informal communication
  • A job with purpose - possibility to contribute to our CSR projects: Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids’ Family
  • Welcome package, full introduction into the company, Buddy program to help you get started
  • Language courses, discounts in partner universities, a wide range of trainings on our internal e-learning platform, for our employees’ kids access to educational modules
  • Hybrid work possibility
  • A package of co-funded benefits: lunches and multisport card, private health care as well as life insurance for you, your partner, and family members


Your Tasks
  • Providing remote L1,5 Global Support to end users (German language)
  • Analyzing problem & putting correct resolution in place
  • Troubleshooting and relating resolution procedures to non-technical end- users
  • Opening, closing & monitoring of the incidents in the system during the complete incident lifecycle
  • Monitoring the correct timelines (SLA)
  • Handling contact with the end user via phone, e-mail & chat
  • Providing input toward Knowledge base maintenance

Our Requirements
  • Good command of German language (B2-C1)
  • English needs to be on communicative level
  • Strong organizational skills with ability to prioritize effectively
  • Excellent communication skills and ability to interact professionally with a diverse group of clients and staff in difficult or conflict situations
  • Previous experience with L1 remote support including: troubleshooting, diagnosis, resolution, software deployment will be considered as distinctive asset
  • Able to work on shifts (6 a.m. - 7 p.m.) Mon-Fri

YOUR BENEFITS

  • Health care package (Luxmed) for 1 PLN
  • Life insurance
  • Co-funded Multisport card
  • Co-funded & office delivered lunches
  • Onboarding program
  • Job with a purpose
  • Development opportunities
BENEFITS
  • Health care package (Luxmed) for 1 PLN
  • Life insurance
  • Co-funded Multisport card
  • Co-funded & office delivered lunches
  • Onboarding program
  • Job with a purpose
  • Development opportunities
 

Podobne oferty

  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • SAP PLM Consultant

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    RESPONSIBILITIES Perform System Configuration; Author Functional Specifications; End user training; Communication with the customer (onsite + remote) Presales activities; Guiding junior consultants; ‘Nice to have’ skills: Knowledge of SAP EPD is nice to have; REQUIREMENTS Looking for experienced...
  • SAP FI Consultant

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    RESPONSIBILITIES Functional SAP experience, including hands on FI Configuration responsibilities in the following areas: General Ledger, Accounts Payable, Accounts Receivable, Assets Accounting, Period-closing functionality, Treasury functionality, Cost Element Accounting, Cost Center Accounting,...
  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia technicznego dla sprzętu elektronicznego oraz usług internetowych, głównie przez kontakt telefoniczny i e-mailowy.
  • Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od...
  • Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Wsparcia Obsługi Klienta (FOOD)

    J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska Poszukujemy bardzo dobrze zorganizowanej osoby do pracy w obszarze wsparcia obsługi klienta w naszej największej branży badań żywności. Na co dzień w ramach tego stanowiska będziesz odpowiedzialny/ odpowiedzialna za: poprawne składanie zleceń klientów w naszym wewnętrznym...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Priority Services Specialist with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Rumunia, Bukareszt    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Splaiul Unirii 165, TNO3 Building, Rumunia standard hours 9-17 Full office work What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email, phone, and...