Ogłoszenie numer: 1820591, z dnia 2017-10-18
Graner jest wiodącym producentem profesjonalnych mebli i urządzeń chłodniczych oraz sprzętu gastronomicznego do obiektów HoReCa. Nasze produkty projektowane z pasją to synonimy detali, doceniane przez właścicieli prestiżowych lokali na całym świecie.
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Service Desk Administrator
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
Do zadań osoby pracującej na stanowisku Desk Service Administrator należeć będzie:
- telefoniczna obsługa klienta
- wstępna analiza zgłoszonego problemu
- przyjmowanie zgłoszeń serwisowych
- wprowadzanie incydentów do wewnętrznego systemu informatycznego
- tworzenie raportów i zestawień dotyczących pracy serwisu
- współpraca z pozostałymi działami firmy, w szczególności z serwisem technicznym
Wymagania
- wysoka kultura osobista
- dobra organizacja pracy
- komunikatywność i precyzyjność
- umiejętność pracy z ludźmi
- mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- mile widziana znajomość słownictwa specjalistycznego z zakresu techniki gastronomicznej
Oferujemy
- umowę o pracę na pełny etat
- pracę w młodym i dynamicznym zespole
- szkolenia zarówno techniczne, jak i interpersonalne
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.