Do Twoich obowiązków będzie należało zarządzanie serwisem dedykowanym dla jednego z naszych klientów w ramach dostarczanych usług, aktywne wsparcie Project Managerów w doborze alokacji specjalistów IT w projektach, bieżące monitorowanie zaangażowania specjalistów w projekty, aktualizacja informacji dotyczących realizowanych projektów, w tym m.in.: nowych zleceń, zmian projektowych, końca zamówień, odpowiedzialność za przygotowanie zamówień, dokumentacji i/lub umów z Klientami, rozliczanie zleceń, w tym: tworzenie zestawień ewidencji czasu pracy do fakturowania oraz przekazanie danych do działu finansów, przygotowywanie raportów i zestawień projektowych i alokacyjnych dla Project Managerów oraz działu sprzedaży, ścisła współpraca m.in. z Project Managerami, działem finansów oraz działem sprzedaży.
Czego potrzebujesz?
#mustknow
- doświadczenie w zakresie tworzenia raportów oraz analiz
- wiedza z obszaru ITIL: incident management, change management, problem mangement
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
- bardzo dobra znajomość programu MS Excel
- doskonała organizacja pracy własnej
- dokładność, skrupulatność, systematyczność w realizowaniu powierzonych zadań
- umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji interpersonalnych
- dobra znajomość języka angielskiego
#nicetohave
- znajomość zagadnień IT lub doświadczenie w pracy w firmie IT
- prawo jazdy kat. B
- Silny kompetencyjnie zespół, najnowsze technologie, szkolenia i certyfikacja
- Stały dostęp do PluralSight
- Możliwość elastycznych godziny pracy oraz pracy zdalnej
- System benefitów do wyboru, a w nim: karnet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, vouchery na paliwo, bilety na wydarzenia sportowe i kulturalne (np. kino, teatr, koncerty) i wiele innych.
- Niepowtarzalna atmosfera, nowoczesne biuro, wyjazdy i spotkania integracyjne