Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
  • Konsultant Techniczny z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w instalacji i obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
  • Customer technical support specialist with Georgian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska S.A.   Częstochowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 28 000 zł netto (+VAT)/mies.
    4 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami; realizacja celów sprzedażowych...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Konsultant ds. wsparcia projektów

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego oprogramowania księgowego

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
  • Specjalista ds. Wsparcia Systemów Finansowo-Księgowych

    Asseco Business Solutions S.A.   Lublin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: Pomoc użytkownikom systemu Softlab ERP - moduły finansowe i księgowe, oraz środki trwałe; Instalacja aktualizacji i poprawek systemowych; Rozwiązywanie problemów technicznych; Modyfikacje w bazach danych; Tworzenie i weryfikacja zestawień danych; Telefoniczne wsparcie klienta;
  • Młodszy Konsultant Helpdesk (Wapro)

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
Zobacz więcej ofert pracy

Senior Technical Consultant

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
śląskie
starszy specjalista (senior)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
986 dni temu

Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Senior Technical Consultant
Miejsce pracy: woj. śląskie
Responsibilities
  • Delivery of Clients Assessments.
  • Deploy & configuring tooling (Device 42 / Orbus iServer / CAST).
  • Re-architecting application for cloud delivery.
  • Analysis of the client data and any other relevant information to correctly identify the component parts of the customer business system.
  • Production of Assessment reports aligned to Fujitsu products to drive transformation outcomes.
  • Acts as primary contact for Product Managers, Product Owners and Assessment Requests.
  • Creation of custom dashboard and report will be required.
  • Working with team of engineers, providing them with technical support and supervision.
  • Conducts interviews to establish relevant information that automated tools cannot provide such as SLA’s and operating windows such that a schedule and plan can be designed to safely move the customer business systems with minimum impact of the customers’ business.
Requirements
  • Must have good knowledge on discovery and dependency mapping tools like device42.
  • Experience in configuration and troubleshooting of discovery tools.
  • Outstanding problem-solving skills. Fast learner & openness to try different tools, technologies & concepts.
  • Very good knowledge about infrastructure / cloud platforms.
  • Knowledge of Agile methodologies is an advantage.
  • Ability to ensure optimal system functionality by monitoring performance metrics.
  • Azure / AWS / GCP / VMWare Foundations Certification is an asset.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Delivery of Clients Assessments.
  • Deploy & configuring tooling (Device 42 / Orbus iServer / CAST).
  • Re-architecting application for cloud delivery.
  • Analysis of the client data and any other relevant information to correctly identify the component parts of the customer business system.
  • Production of Assessment reports aligned to Fujitsu products to drive transformation outcomes.
  • Acts as primary contact for Product Managers, Product Owners and Assessment Requests.
  • Creation of custom dashboard and report will be required.
  • Working with team of engineers, providing them with technical support and supervision.
  • Conducts interviews to establish relevant information that automated tools cannot provide such as SLA’s and operating windows such that a schedule and plan can be designed to safely move the customer business systems with minimum impact of the customers’ business.
  • Must have good knowledge on discovery and dependency mapping tools like device42.
  • Experience in configuration and troubleshooting of discovery tools.
  • Outstanding problem-solving skills. Fast learner & openness to try different tools, technologies & concepts.
  • Very good knowledge about infrastructure / cloud platforms.
  • Knowledge of Agile methodologies is an advantage.
  • Ability to ensure optimal system functionality by monitoring performance metrics.
  • Azure / AWS / GCP / VMWare Foundations Certification is an asset.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
  • Konsultant Techniczny z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w instalacji i obsłudze kamer bezpieczeństwa. Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
  • Customer technical support specialist with Georgian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska S.A.   Częstochowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 28 000 zł netto (+VAT)/mies.
    4 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami; realizacja celów sprzedażowych...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Konsultant ds. wsparcia projektów

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego oprogramowania księgowego

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
  • Specjalista ds. Wsparcia Systemów Finansowo-Księgowych

    Asseco Business Solutions S.A.   Lublin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: Pomoc użytkownikom systemu Softlab ERP - moduły finansowe i księgowe, oraz środki trwałe; Instalacja aktualizacji i poprawek systemowych; Rozwiązywanie problemów technicznych; Modyfikacje w bazach danych; Tworzenie i weryfikacja zestawień danych; Telefoniczne wsparcie klienta;
  • Młodszy Konsultant Helpdesk (Wapro)

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;