Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych; doradztwo sprzętu elektronicznego; przygotowywanie ofert cenowych; utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; kontrola poprawności zamówień;
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Junior Customer Care Agent - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • UK Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Specjalista Obsługi Klienta

    GRUPA PZU   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
  • Handlowiec

    Flame Employment Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca mobilna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat
    8 godz.
    Obowiązki: Bezpośrednia sprzedaż oferowanych produktów; Poszerzanie rynku i zdobywanie nowych klientów; Obsługa obecnych klientów na przydzielonym terytorium; Nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami; Skuteczne wprowadzanie nowości produktowych; Organizacja i koordynacja...
Zobacz więcej ofert pracy

Senior Optimization Consultant (R2R)

Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. k.
Kraków
praca stacjonarna
2127 dni temu
Arche Consulting is created by people passionate about their careers, combining their knowledge and experience gained through many years of practice in the conduct of recruitment, consulting and training projects for diverse companies, in terms of both size and capital. The fusion of our experience and passion to act allows us to efficiently support the companies in recruiting employees and to help candidates to find an appropriate employment.
Senior Optimization Consultant (R2R)
Location: Kraków
Ref. No.: SOC/AK
Responsibilities:
  • supporting client on projects connected with business transformation such as an implementation of new tools/procedures or preparation towards outsourcing,
  • acting as a subject matter expert while working on various projects for business clients,
  • end-to-end creation of solutions that fit client’s business model,
  • cooperation with a team of professionals from the area,
  • taking part in meetings with partners abroad (most likely in Europe).
Requirements:
  • more than 6 years of experience and process knowledge preferably from RtR area,
  • previous experience from e.g. transition, process transformation&optimalization, implementation of new solutions is a must,
  • fluent English (both written and spoken),
  • hands-on experience in working with ERP systems and MS Office,
  • ability to work in an international environment and to multitask,
  • business presentation skills,
  • can-do attitude & negotiation and communicational skills,
  • availability to travel abroad.
Our Client offers:
  • possibility to be a part of the high-tech business processes in the international environment,
  • stability of employment and possibility to gain experience in project's creation or transformation,
  • internal and external training,
  • flexible working schedule and a possibility to work remotely (after the onboarding procedure).
If you are interested, please send the application by clicking the application button.
Please include a chosen consent in your resume:

In conjunction with Art.6 par. 1 item a) of the General Data Protection Regulation of 27th April 2016, I hereby give my consent to proceed my personal data contained in my resume and / or any other submitted documents by Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K with its seat in Katowice (40-035) 6/8 Jagiellońska Street for the purpose of applying for this recruitment process.

I hereby give my consent to proceed my personal data for the purpose of future prospect recruitment processes by Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K.

I hereby give my consent to circulate my personal data by Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K. to the potential employers for the purpose of presenting my application within recruitment processes including my person.
The candidate's consent is voluntary and may be revoked at any times.
I have the right to access the contents of my personal data and to correct it. I have the right to obtain information concerning any and all persons to whom my personal data has been made available, as well as concerning the scope of the data so communicated.
Register KRAZ: 8162
 

Podobne oferty

  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych; doradztwo sprzętu elektronicznego; przygotowywanie ofert cenowych; utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; kontrola poprawności zamówień;
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Junior Customer Care Agent - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • UK Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Specjalista Obsługi Klienta

    GRUPA PZU   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
  • Handlowiec

    Flame Employment Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca mobilna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat
    8 godz.
    Obowiązki: Bezpośrednia sprzedaż oferowanych produktów; Poszerzanie rynku i zdobywanie nowych klientów; Obsługa obecnych klientów na przydzielonym terytorium; Nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami; Skuteczne wprowadzanie nowości produktowych; Organizacja i koordynacja...