Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 9 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - English Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Zobacz więcej ofert pracy

Senior Optimization Consultant (R2R)

Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. k.
Kraków
praca stacjonarna
2085 dni temu
Arche Consulting is created by people passionate about their careers, combining their knowledge and experience gained through many years of practice in the conduct of recruitment, consulting and training projects for diverse companies, in terms of both size and capital. The fusion of our experience and passion to act allows us to efficiently support the companies in recruiting employees and to help candidates to find an appropriate employment.
Senior Optimization Consultant (R2R)
Location: Kraków
Ref. No.: SOC/AK
Responsibilities:
  • supporting client on projects connected with business transformation such as an implementation of new tools/procedures or preparation towards outsourcing,
  • acting as a subject matter expert while working on various projects for business clients,
  • end-to-end creation of solutions that fit client’s business model,
  • cooperation with a team of professionals from the area,
  • taking part in meetings with partners abroad (most likely in Europe).
Requirements:
  • more than 6 years of experience and process knowledge preferably from RtR area,
  • previous experience from e.g. transition, process transformation&optimalization, implementation of new solutions is a must,
  • fluent English (both written and spoken),
  • hands-on experience in working with ERP systems and MS Office,
  • ability to work in an international environment and to multitask,
  • business presentation skills,
  • can-do attitude & negotiation and communicational skills,
  • availability to travel abroad.
Our Client offers:
  • possibility to be a part of the high-tech business processes in the international environment,
  • stability of employment and possibility to gain experience in project's creation or transformation,
  • internal and external training,
  • flexible working schedule and a possibility to work remotely (after the onboarding procedure).
If you are interested, please send the application by clicking the application button.
Please include a chosen consent in your resume:

In conjunction with Art.6 par. 1 item a) of the General Data Protection Regulation of 27th April 2016, I hereby give my consent to proceed my personal data contained in my resume and / or any other submitted documents by Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K with its seat in Katowice (40-035) 6/8 Jagiellońska Street for the purpose of applying for this recruitment process.

I hereby give my consent to proceed my personal data for the purpose of future prospect recruitment processes by Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K.

I hereby give my consent to circulate my personal data by Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K. to the potential employers for the purpose of presenting my application within recruitment processes including my person.
The candidate's consent is voluntary and may be revoked at any times.
I have the right to access the contents of my personal data and to correct it. I have the right to obtain information concerning any and all persons to whom my personal data has been made available, as well as concerning the scope of the data so communicated.
Register KRAZ: 8162
 

Podobne oferty

  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 9 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - English Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...