Senior Consultant/Team Leader
Kraków
Senior Consultant/Team Leader
Kraków
Nr Ref.: 1043322
Kraków
Nr Ref.: 1043322
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną. Grupa Hays posiada 245 biur w 33 krajach, w których łącznie pracuje ponad 7800 specjalistów. Polski oddział firmy istnieje od 2002 r. i systematycznie powiększa swój udział w rynku. W Polsce biura HAYS zlokalizowane są w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Gdyni, Łodzi, Poznaniu oraz Szczecinie.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, a wraz z nim zmianami strukturalnymi, poszukujemy osoby na stanowisko:
Senior Consultant / Team Leader
Zatrudniony na tym stanowisku pracownik będzie nawiązywał nowe kontakty biznesowe, rozwijał istniejące relacje oraz prowadził projekty rekrutacyjne z obszaru IT, Księgowości i Finansów lub Sprzedaży i Marketingu, a z czasem będzie również zarządzał i koordynował pracą zespołu konsultantów odpowiadających za rekrutacje stałe dla różnych sektorów.
Do zadań wybranego Kandydata będzie należało również zapewnienie sprawnego i skutecznego dostarczania usług rekrutacyjnych przy jednoczesnym dostosowywaniu serwisu do indywidualnych wymagań i procedur klienta. Ponadto Team Leader będzie odpowiedzialny za zarządzanie pracą podległego zespołu, reprezentowanie HAYS Poland podczas spotkań z inwestorami/ potencjalnymi klientami, prezentowanie informacji na temat lokalnego rynku pracy oraz udział w konferencjach i spotkaniach branżowych.
Kandydat na to stanowisko powinien posiadać około 2-3 letnie doświadczenie w pozyskiwaniu i prowadzeniu projektów rekrutacyjnych na stanowiska z min. jednego z wyżej wymienionych sektorów oraz zorientowanie w wybranym obszarze biznesu, obejmujące znajomość stanowisk, technologii oraz firm na lokalnym rynku. Oczekujemy wysokich zdolności interpersonalnych, umiejętności negocjacyjnych oraz swobody w prowadzeniu prezentacji, doświadczenie w zarządzaniu zespołem jest mile widziane. Poszukujemy osoby dobrze zorganizowanej, nastawionej na realizację celów, pewniej siebie oraz odpornej na stres. Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy wymagamy zaawansowanej znajomości języka angielskiego.
Oferujemy pracę w dynamicznym zespole, dużą samodzielność w działaniu, możliwość realizacji celów zarówno w obszarze rozwoju biznesu, rekrutacji jak i zarządzania zespołem. Przewidujemy szkolenia adekwatne do zajmowanego stanowiska, dwu-składowy, uzależniony od wyników pracy, system wynagradzania oraz bogaty pakiet dodatkowych benefitów.
Wszystkich zainteresowanych Kandydatów zapraszam do przesyłania aplikacji na adres: hr@hays.pl
Każda kandydatura będzie rozpatrywana indywidualnie, a oferowany poziom stanowiska w organizacji Hays będzie dopasowany do doświadczeń i sukcesów zawodowych każdego kandydata.
hays.pl |