Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Obsługa aplikacji bankowych, pocztowych/kurierskich, obsługa urządzeń biurowych Bieżące...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: wykonywanie samodzielnych zabiegów higienizacji, przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), sterylizację narzędzi i materiałów,
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Porządkowanie dokumentacji tradycyjnej (papierowej) - aktowej i technicznej. Obsługa wniosków dot. badań genealogicznych; Wyszukiwanie dokumentacji dot. badań genealogicznych; Digitalizacja dokumentacji; Udostępnianie materiałów dot....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
OPIS STANOWISKA udział w projektowaniu obiektów inżynierskich na każdym szczeblu realizacji inwestycji (Projekty Budowlane, Projekty Wykonawcze, Projekty Technologiczne) udział w prowadzeniu nadzorów autorskich; udział w przygotowywaniu ofert przetargowych praca w siedzibie firmy
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Wyzwania: Praca w obszarze logistyki/kompletacji materiałów, półproduktów oraz komponentów, Organizacja transportów pomiędzy zakładami pracodawcy jak i do klienta ostatecznego, Współpraca z firmami transportowymi, Prowadzenie dokumentacji magazynowej, Dbanie o ład i porządek na swoim...
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
Salus International Sp. z o.o. istnieje od 1991 r. i jest jedną z liczących się hurtowni farmaceutycznych na rynku polskim. Na tą chwilę poszukujemy osoby na stanowisko:
Sekretarka / Asystentka
Miejsce pracy: śląskie\ Katowice
Zadania:
prowadzenie rejestrów i archiwizacja dokumentacji organizacyjnych Spółek;
współpraca z prawnikami, kancelariami notarialnymi oraz urzędami w zakresie rejestracji, aktualizacji dokumentów Spółek;
przygotowywanie dokumentów zgodnie z ustalonymi standardami i terminami;
obsługa organizacyjno-biurowa spotkań Zarządu Spółki, w tym protokołowanie ich spotkań;
opracowywanie i ewidencjonowanie pełnomocnictw i upoważnień udzielanych przez Zarząd;
koordynacja przepływu informacji pomiędzy Zarządem, instytucjami zewnętrznymi, kierownictwem firmy;
wsparcie administracyjne oraz merytoryczne pracy Zarządu;
organizowanie i koordynowanie podróży służbowych;
bieżące koordynowanie kalendarza pracy Zarządu;
monitorowanie stopnia realizacji zadań delegowanych przez Zarząd do innych pionów i działów spółki oraz cykliczne raportowanie n/t stanu realizacji zadań;
przygotowywanie i emitowanie wewnętrznych aktów prawnych;
przygotowywanie zestawień, analiz, prezentacji i raportów dla potrzeb Zarządu;
protokołowaniem narad kierownictwa Spółki zwoływanych przez Zarząd;
reprezentowanie i dbanie o wizerunek firmy na zewnątrz.
Wymagania:
wykształcenie minimum średnie;
min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
biegła znajomość jednego z języków obcych (w mowie i piśmie): angielski bądź niemiecki (ze wskazaniem na angielski);
znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) oraz urządzeń biurowych;
wysokie umiejętności interpersonalne;
umiejętność redagowania tekstów urzędowych;
dyspozycyjność, wyśmienita organizacja pracy, zdolność szybkiego przyswajania nowych informacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Obsługa aplikacji bankowych, pocztowych/kurierskich, obsługa urządzeń biurowych Bieżące...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: wykonywanie samodzielnych zabiegów higienizacji, przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), sterylizację narzędzi i materiałów,
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Porządkowanie dokumentacji tradycyjnej (papierowej) - aktowej i technicznej. Obsługa wniosków dot. badań genealogicznych; Wyszukiwanie dokumentacji dot. badań genealogicznych; Digitalizacja dokumentacji; Udostępnianie materiałów dot....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
OPIS STANOWISKA udział w projektowaniu obiektów inżynierskich na każdym szczeblu realizacji inwestycji (Projekty Budowlane, Projekty Wykonawcze, Projekty Technologiczne) udział w prowadzeniu nadzorów autorskich; udział w przygotowywaniu ofert przetargowych praca w siedzibie firmy
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Wyzwania: Praca w obszarze logistyki/kompletacji materiałów, półproduktów oraz komponentów, Organizacja transportów pomiędzy zakładami pracodawcy jak i do klienta ostatecznego, Współpraca z firmami transportowymi, Prowadzenie dokumentacji magazynowej, Dbanie o ład i porządek na swoim...
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...